Reviews over Campi Salentina

Absolute aanrader.

Marino,
    11-4-2012

De Masseria Terra dei Padri was een schot in de roos. Vriendelijke ontvangst, moderne en kraaknette kamers met ruime badkamer met alle comfort. Ruime tuin. Het weer viel tegen maar in de zomer moet het er heerlijk vertoeven zijn. Rustige ligging, nochtans net langs een openbare weg, maar je hebt weinig tot geen last van het verkeer. Beschikbaar heid van een wagen is uiteraard een must (Lecce bevindt zich op 20 minuten rijden). Klasse restaurant met uitstekende prijs/kwaliteitverhouding. Voor drie gangen met een fles huiswijn, water en koffie betaal je nauwelijks 35 euro. Verzorgde en lekkere keuken en uitstekende huiswijn. Twee leuke hondjes verwelkomen je op het domein maar weten zich perfect aan de limieten van het hotel te houden.