Bed and Breakfast Al Porto

BedAndBreakfast

We hebben een aantal aanbieders voor Al Porto voor je op een rij gezet:

1 review over Bed and Breakfast Al Porto in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Hele leuke B&B in niet toeristisch plaatsje

STELLA GONGGRIJP
15-6-2013

In mooi gerestaureerd pand aan de vissershaven (tje) is de B&B Al Porto gevestigd. Leuke schone kamers met goede bedden. Heel vriendelijk personeel. De eigenaresse spreekt aardig Engels. Het dorpje is niet groot en niet toeristisch. Er zijn een paar bezienswaardigheden, maar het leukste is om je onder de lokale bevolking te begeven. 3 processies in 2 wk gezien en de gemeenteraadsverkiezingen meegemaakt. Jammer dat er nauwelijks strand is, maar zo'n 20 km verderop ligt Barletta met prachtige zandstranden. Een auto is een must in deze regio. De grotten van Castellana bezocht, leuke dorpjes in de omgeving. Er is elke dag een vismarkt in Bisceglie en op zondag een broccantemarktje op het dorpsplein.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Al Porto in Bisceglie, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Al Porto zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Al Porto scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.