Hotel Barion

ItaliëApulië (Puglia)Bari

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Barion voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 2 reviews
+65/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9FenomenaalScore uit 2 reviews
  • 9Waardering

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

2 Reviews over Barion

• 9Machiel20-10-2012

Geweldig hotel en vriendelijke medewerk(st)ers

Hotel Bari is beslist een aanrader al is een auto wel een must als je wat van de omgeving wilt zien. Dit laatste omdat het hotel 15 km buiten Bari ligt en lastig met trein en/of bus is te bereiken. De ligging van het hotel is verder adembenemend als je tenminste de zee vanuit je hotelkamer wilt zien ( wel zeezijde boeken ). De vriendelijkheid van de medewerk(st)ers is bovengemiddeld en het ontbijt op de 6e verdieping ( met panorama zicht en een buitenterras ) geeft aan het ochtendontbijt ( wat overigens prima verzorgd is ) een extra meerwaarde. De cappucino die men hier in grote mokken schenkt is wellicht de lekkerste van heel Italië, echt onvergetelijk !! Er is in de omgeving van alles te doen. De kustlijn is erg mooi maar ook steden als Bari, Trani en Monopoli zijn prachtig om te bezoeken. 's Avonds heerst er in deze steden, die veel cultuurschoon hebben, een echt authentieke sfeer die je geproefd moet hebben.

• 9m_martino05-08-2011

geweldig hotel

wij hebben hier 6 nachten overnacht 2 volw en kind. het is ons erg goed bevallen, ontbijt buffet wat simpel maar lekker, avond eten hebben we er niet veel gedaan omdat we overdag veel weg waren, maar het eten was er erg goed en vers.de kamers perfect, met airco, elke dag goed schoongemaakt, schone handdoeken. personeel heel aardig en erg kind vriendelijk. mijn man is italiaan dus praten gaat dan vanzelf ook gelijk soepelder.ober Vito zeer vriendelijk en receptioniste Carmen erg lief voor ons kindje. wij gaan er zeker naar terug. wij hebben fam wonen in de buurd. strand op half uur rijden. en leuk winkelcentum auchan in de buurd.

Hotel Barion info

Facilities