Hotel Victor Country

Hotel Victor Country
8,1

13 reviews over Hotel Victor Country in het Nederlands

Zeer sfeervol hotel in een mooie rustige omgeving, midden in de natuur. Met zwembad, lekkere en goedkope keuken. Verzorgd ontbijt, was even heerlijk! Mooie streek om van alles te bekijken o.a. de befaamde "trulli" huisjes en zelfs een heel dorp ervan.

Even back to basic.

Mooi hotel erg afgelegen

Matser
19-9-2017

Wij hadden een erg kleine kamer met weinig opbergruimte.Jammer dat er geen lift is moesten 4 trappen op zeulen.De begane grond was erg mooi en authentiek. Omgeving oogde wat verwaarloost.De rest was prima.

Wendy
28-8-2017

Een goed hotel. Ontbijt redelijk, veel zoetigheid, avondmaal goed, geen buffet, dat vind ik wel fijn. Fietsen kan je zo pakken, vraag wel even naar code van het slot. T dorpje ligt 3km fietsen er vandaan (max 15 minuten), hou er rekening mee dat het heuvelachtig is! Lopen kan ook maar de route is niet mooi. Het personeel is vriendelijk en spreken redelijk Engels. Er is geen supermarkt in de buurt, ligt op weg naar t stadje. Rustig en zeer mooi gelegen! Zwembad voor hele jonge kinderen niet geschikt. Kamers zijn basic. Maar met airco en schoon.

Leuk plattelandshotel

Joke
12-7-2017

De rust en het uitzicht en de vele trulli's in de omgeving.. Wij vonden de kamer te klein, slechts 1 stoel. Wel goeie badkamer en terrasje. Wat heel vervelend was waren alle vliegen bij het zwembad. Na het zwemmen was het onmogelijk om op een ligbed ta gaan liggen, we zijn maar gevlucht, jammer. het ontbij en diner, en het personeel waren prima

Prachtige accommodatie in de stille natuur

Wouter van Haperen
9-7-2017

Het Victor Country Hotel in Alberobello is een prachtige accommodatie midden in de natuur. De service was ontzettend goed, waarbij de receptie de tijd nam om ons wegwijs te maken in de omgeving. Ook het ontbijt was erg goed, met verse producten en verse vruchtensapjes. Daarnaast beschikte de accommodatie over een goed zwembad. De kamers waren basic, maar voldeden aan de standaard met een goede wc en douche.

nogal afgelegen maar dan ook heerlijk rustig!

Ingrid Depraetere
28-6-2017

eenvoudige maar lekkere keuken, heerlijk en uitgebreid ontbijt.

Alleen de bediening was niet altijd even professioneel.

Fantastische plaats

Paes Danny
12-6-2017

Prachtige omgeving, heel rustig, vriendelijke service, lekker eten

zeer rustig gelegen in een griezelig kader

Autrique
29-5-2017

Vlak naast het hotel bevindt zich een historisch monument van WOII dat tot ruïne is herleid. Brrr...

Waar voor je geld.

jan verleije
18-5-2017

Een goed gelegen hotel, landelijk maar in de nabijheid van Alberobello. We verbleven in het centrale deel met in hout opgetrokken kamers. De geluidsisolatie kan daardoor beter. Vriendelijk personeel en een uitgebreid ontbijt. Het enige minpunt was dat er muizen trippelden op de zolder.

Relaxe omgeving

André Bouckaert
8-5-2017

goede uitvalsbasis voor fietstochten.

zeer vriendelijk en behulpzame staf.

We hebben een aantal aanbieders voor Victor Country voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Victor Country in Alberobello, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Victor Country zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Victor Country scoort een 8.07 uit 10 op basis van 16 reviews.