Appartement Trulli Holiday

5 reviews over Appartement Trulli Holiday in het Nederlands

Leuk

m
16-10-2012

Leuk om in een trullie te overnachten. Heel grappig dat er allerlei toeristen om je huis lopen en foto's maken!

Verkeerde voorlichting brochure De Jong Intra

Hans & José
28-8-2012

Tijdens onze rondreis zouden wij ook 3 nachten doorbrengen in een trullo van Trulli Holiday. In de brochure staan mooie plaatjes van trulli op het Resort, maar in de praktijk blijken dat er maar enkele te zijn en verblijf je in een verbouwde trullo in het stadje. Hoeft op zich niets mis mee te zijn, mits deze droog is / er niet gerookt is en de openbare weg niet op 0,5 mtr. van je voordeur c.q. slaap/woonkamer is gelegen. In de brochure staat vermeld dat er ook gebruik gemaakt mag worden van het zwembad en de ligbanken van het resort. Alleen jammer dat de wandeling hiernaartoe minimaal 35 min. is en ook niet door borden wordt aangegeven. Het resort bevindt zich achter een blinde muur zonder aanwijzingen dat daarachter een resort zit en in de muur twee saten deuren die op slot zitten. Zonder sleutel dus geen toegang en zonder zwemgenot terug naar de trullo. De rest van onze trip was een succes, maar Alberobello geeft een nare bijsmaak.

idillysche omgeving

guido,tiesters
12-8-2012

Trulli Holiday heeft verschillende trullis opemaakt in het centrum van Alberobello die mooi en aangenaam ingericht en verspreid zijn over het kleine maar drukke(aangename) stadje.

Je krijgt je ontbijt in het plaatselijke cafetje . Het ontbijt is sober maar netjes en alles wordt kraakvers geserveerd. 's Avonds kan je in de kelder een aangenaam en gezellig restaurant vinden met een hele lekkere keuken

uniek vakantieverblijf!

Van de Veken Ariane
4-6-2012

Verblijven in een originele trullo was al een belevenis op zich. Trulli gelegen op een goed verzorgd domein:mooie,goed onderhouden tuin, prachtig zwembad!

Resort ligt op 20 minuten wandelen of 5 minuten met de auto van het centrum!

Trulli zijn heel modern ingericht, badkamer : douche, wc, bidet en lavabo.

kitchenette: elektrisch kookvuur ( 2 platen), frigo, weinig kookbenodigdheden!

Weinig of geen opbergruimte voor kleding!

2008

geweldig

koggel
11-11-2008

prima ligging midden in toeristisch gebied.

ruime huisjes goed ingericht.

We hebben een aantal aanbieders voor Trulli Holiday voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Trulli Holiday in Alberobello, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Trulli Holiday zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Trulli Holiday scoort een 7.6 uit 10 op basis van 5 reviews.