Hotel Ramapendula

ItaliëApulië (Puglia)Alberobello

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Ramapendula voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 5 reviews

8.8FantastischScore uit 5 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

6 Reviews over Ramapendula

• 9Martine et Rene15-06-2019

Bon accueil et proche du centre Alberobello

Hotel très proche du centre historique des Trulli, 800 m. L'environnement est calme et arboré. Grande piscine avec un espace detente.Personnel tres disponible, l'établissement est tres propre. Grand parking si vehicule.

• 9Martin24-06-2018

Fantastisch hotel

Het hotel wat via de reisorganisatie werd aangeboden was wel zo onder de maat dat wij ter plekke op zoek gingen naar een alternatief. Wij kwamen uit bij Hotel Ramapendula. Wij werden goed ontvangen en er was voor een schappelijke prijs een mooie kamer voor ons beschikbaar. Wij waren heel gelukkig met deze keuze. Mooi hotel met goede faciliteiten en goed ontbijt. De afstand naar het centrum van Alberobello was circa 600 meter.

• 8lex20-08-2010

keurig hotel

Groot schoon zwembad, rustig net buiten het "trulli' dorp gelegen. Voorkant gelegen aan weg en spoor...

• 9meersman18-01-2008

schitterend hotel jammer van ligging en restaurant

• 0meersman18-01-2008

dat mooie zwembad zal in januari niet erg nuttig geweest zijn. Maar in augustus lagen wij er 's avonds helemaal alléén te genieten! Schitterend en recent hotel. Jammer van ongelukkige ligging, lunchen kun je best vergeten en aanbod in de streek kwa eten is matig. Als dit hotel gunstiger had gelegen en met behoorlijk restaurant kreeg het een 10 over de hele lijn!

• 9Carrie en Frans14-01-2008

Prima hotel, niet duur. Ligt wel aan spoor, maar daar heb je echt geen last van. In de omgeving is redelijk wat te zien aan cultuur. Fijn zwembad en hele mooie kamers. Alleen ontbijt (gratis) hebben we gedaan, was ook goed. In de omgeving zijn voldoende restaurantjes, maar ik zou niet alleen in Alberobello gaan eten. De onbekende restauranten in de omgeving waar nauwelijks toeristen komen zijn veel beter.

Hotel Ramapendula info

Room facilities

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij