ItaliëApulië (Puglia)AlberobelloHotels AlberobelloHotel Grand Hotel la Chiusa di Chietri

Hotel Grand Hotel la Chiusa di Chietri

ItaliëApulië (Puglia)Alberobello

8.3FantastischScore uit 23 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+71/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.3FantastischScore uit 23 reviews

• Airconditioning
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

23 Reviews over Grand Hotel la Chiusa di Chietri

• 10Hedwig van Loghem24-07-2019

Geweldig! Dikke aanrader! goede ligging, wel een huur auto nodig sowieso. Ook een heerlijk ontbijt. Zeer schone kamers. Goede service! Helemaal top!

• 5Trix Trijntje30-06-2019

Swimmingpool disturbing noise and outdated hotel

The hotel is past glory with old carpet everywhere.De location is nice for visiting Puglia there is no private beach club, you have to sit at a local beach club and pay 30 euro per day for 2 beds and parasol,the transfer (35 minutes) cost 80 euro return so go by your own car.

• 9Anneliese08-09-2017

La Dolce Vita

Relaxed hotel. Gunstig en rustig gelegen in centraal Puglia. Veel gezien en genoten van het heerlijke echte italiaanse eten.

• 9Warm en gastvrij06-08-2017

Een ontspannen vakantie, goed eten, alles aanwezig

Eten is erg lekker, maar niet echt goedkoop, wijn en water etc vallen wel mee. keuze voor jongere kinderen is beperkt, er wordt wel een pasta geïmproviseerd, pasta met tomatensaus, maar daar zou je een beetje meer verwachten bij een 4 sterren hotel

• 8Annette19-09-2016

Mooi hotel op rustige plek

Kamer ruim en mooi balkon. Goede airco. Lekker bubbelbad. Mooi verzorgd zwembad met altijd voldoende ligbedden. Vriendelijk personeel. Goede centrale ligging als je Puglia wilt verkennen maar wel als je met eigen vervoer bent. Het hotel ligt namelijk echt buiten Alberobello en je hebt vervoer nodig om ergens naartoe te kunnen. Speeltuintje is meer voor de kleinere kinderen en is niet zo groot. Wel mooie tuin om het hotel heen met veel zitjes, hoekjes, veel groen. Doet erg gezellig aan. Restaurant ok, wij houden niet zo van dat grote massale maar als je buiten op het terras eet is het nog redelijk intiem. Zat parkeerplek.

• 6Bertrand Plas22-07-2016

conference hotel, not for families.

When we arrived we noticed that the bar is in the lobby as in many hotels but it has an atmosphere as if you are waithing for the taxi to arrive for your airport transfer. Nothing attracting and very business whise. The basic rooms for families are too small, the closed is too little for 2 weeks as in our circumstances. The pool is very cold and the bar has literaly stagair staff. Moreover you have to pay for a towel and best of all 0,50 euro for a warm shower?!? Breakfast is very monotone but that is usual in Italy, however not 4*. Coffemachine is breaks down every day and if you suggest a second one they respond with we asked for it but no actions from mgmt. long cueing as a result.

The restaurant is very good but should have more kids menu's. Ok, it's not really a children friendly hotel but than don't promote it as one.

The eve,ing is dead, after dinner not even some background music. It feels like a seminar at some point.

In the end it is a business center with spa and for elder people on tourbusses passing through on their Italy tours.

You need a car to visit the region as is mandatory for the rest ofthe region.

Family with children, 9 and 11.

• 7nicl02-06-2015

Prima hotel voor bezoek aan Puglia

Wat gedateerd hotel, hadden superiorkamer, kamers enkel met vloerbekleding. Airco werkt minder goed. Ruime parking. Eigen vervoer is echt nodig dit ivm rustige, maar afgelegen ligging. Diner 's avonds uitstekende echte Italiaanse keuken, redelijke prijzen voor water en wijn bij diner. Ontbijt relatief goed voor Italiaanse normen. Koffie uit automaat, wat echt niet kan voor 4sterren hotel. Enkel wit stokbrood, geen broodjes, wel croisants en allerlei gebak, fruit, gebakken ei met spek enz. Door de vloerbekleding overal in hotel krijg je een onfrisse indruk. Personeel is vriendelijk. Als je een woordje Italiaans spreekt krijg je veel sympathie terug. Heel mooi zwembad, ligbedjes, rustig, erg mooi gesitueerd. Een hotel voor een rustige vakantie of ideaal hotel voor ontbijt en diner en tijdens de dag uitstappen te maken. De te bezoeken plaatsen liggen allen of relatief korte afstand.

• 8Pierre30-09-2014

Aanrader

Eigenlijk kan ik niet zoveel commentaar kwijt over dit hotel. Het is een goede aan te bevelen accommodatie zonder uitschieters, standaard uitgeruste kamers, wat je van een 4-sterren mag verwachten. Vlotte restaurant bediening, goed maaltijden. Enkel het broodaanbod bij het ontbijt is wel karig en meermaals sta je voor lege schotels. Opvolging kan beter. Speciale dank voor het receptiepersoneel die voor ons enkele "Italiaanse" telefoontjes deden n.a.l.v. onze autopech. Huurwagen is hier echt een "must" Kies in zomerse perioden toch maar voor de kamers MET balkon.Veel hotelgasten maken deel uit van groepsreizen.

• 9bart jaspers07-08-2014

2 jaar na elkaar fantastisch

verleen jaar zijn we in trullo verbleven, dit jaar in een kamer superior. beide zijn super, mooi en degelijk hotel met een fantastische keuken. zeker een aanrader en prijs/kwaliteit gewoon goed !

• 10bart en ilse25-08-2013

maar 1 woord : gewoon schitterend

we komen al 13 jaar in Italië maar hebben dit nooit meegemaakt ! gewoon schitterend, zowel qua accomodatie ( zeer netjes ), service, vriendelijkheid en eten. we zaten in een trullo : een unieke ervaring ! we hebben ons hart verloren in Puglia en komen hier volgend jaar zeker terug. (huur)wagen is hier wel nodig. Zeer mooie stadjes in de nabijheid ( max 30 min rijden ) : Ostuni, Monopoli, Locorotondo ... .

Hotel Grand Hotel la Chiusa di Chietri info

• Medische hulpBeschikbaar
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

Room facilities

• SaunaBeschikbaar (1)
  • StoombadBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • zonneterrasBeschikbaar (1)

Meals