Hotel Donatello

ItaliëApulië (Puglia)Alberobello

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Donatello voor je op een rij gezet:

5.2MatigScore uit 5 reviews

5.2MatigScore uit 5 reviews

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

5 Reviews over Donatello

• 8Marion12-07-2018

Prima hotel!

Prima knus hotel. De kamers waren wel wat klein, maar schoon met een goedwerkende airco. Alles zag er netjes uit met behulpzaam personeel. Doordat wij vroeg in de ochtend vertrokken stond er een heerlijk ontbijt klaar. Ontbijt was eenvoudig, maar lekker met een heerlijke cappuccino. Onder het hotel zit een restaurant waar je lekker kan eten. In de omgeving zitten 2 pizzeria's

• 1Martin08-06-2018

Advies: Nooit boeken.

Nog nooit weggelopen bij een accommodatie. De aangeboden kamer was niet meer dan een cel. Echt vreselijk. De barman wilde ons graag helpen, maar de eigenaar wilde niets voor ons betekenen en liep zelfs weg. Wij konden na 1 nacht in de cel een andere kamer krijgen, maar overtuigend was dat niet. Er werd geen moeite gedaan om het alternatief te zien. Om de vakantie niet door laten te verzieken besloten wij een ander hotel te boeken. Donatello was vooraf geboekt, dus waarschijnlijk geld kwijt.

• 9Nino16-02-2015

Alberobello in my dreams

L'Hotel piccolo a conduzione familiare, curato nei dettagli ben si presta alla visita della splendida cittadina dei "Trulli" in quanto non si trova nella zona a traffico limitato e dispone di parcheggio.

• 4Dennis Rolff19-08-2014

Nooit meer terug gaan

Kamers redelijk groot en schoon. Ontbijt was zwaar onder maat. Diner was niet te uitbundig. Leek wel of er tijdelijk ingehuurd personeel rondliep. We waren met een rondreis mee en daar waren ze totaal niet op voorbereid. 's-Avonds nauwelijks tot geen barbediening, soms door een jochie van 16 die geen woord over de grens sprak. Geen TV die aan stond om WK voetbal te volgen. In de buurt helemaal niets te doen. Uit pure armoe 2 ochtenden in een kleine supermarkt zelf brood en kaas gehaald.

• 4jantien29-05-2014

Dit echt nooit meer

Kamer was niet meer dan een hokje. Douches waren twee van de drie dagen koud. We hadden ontbijt en diner in dit hotel, dit was helemaal om te janken. 's Avonds met honger naar bed door de zeer kleine porties. In de omgeving is verder niets meer te krijgen om honger te stillen. Wel schoon. Alberobello met zijn trullihuisjes is erg leuk om te bezoeken. Tip: Zoek a.u.b. een ander hotel !!!!!

Hotel Donatello info

Building information