Italië

We hebben een aantal aanbieders voor Italië voor je op een rij gezet:

accommodaties Italië met all inclusive

We hebben een aantal aanbieders voor Italië voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Italië

Niets te klagen maar ook niet vatbaar voor herhali

MacS,
    1-10-2018

We hadden een mooi gelegen huisje met uitzicht over de baai. Het buffeteten ben je gauw klaar mee, want alle smaken blijven vlak. Ziet er fraaier uit dan het smaakt, maar keuze genoeg. Met een autotootje kun je de omgeving verkennen. Er valt veel te zien, maar al met al was het nog best toeristisch. Je moet wel van grootschalig houden hier.

Gereisd met vrienden in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastische droomvakantie gehad op geweldige plek

Agnes Jansen,
    10-9-2018

Wij hebben een fantastische vakantie gehad! De ligging is geweldig, op een droomplek. Kies bij voorkeur voor een kamer met meerzicht dat is het dik dubbel en dwars waard. Je kijkt dan naar een steeds veranderend schilderij. Het ontbijt is uitgebreid en lekker. Het avondeten ook heerlijk, mijn man vind dat ook en hij is kok.. Soep en salade is van het buffet. Ander voorgerecht, of hoofdgerecht en toetje kan je kiezen van de kaart. Wij hadden halfpension geboekt maar kregen all inclusive omdat dit standaard is in september. Fijn groot zwembad met lekkere sauna en stoombad. 's avonds in hotelbar regelmatig gezellige muziek met o. a. karaoke. De inrichting is sfeervol met veel hout. Het personeel is heel vriendelijk. Wij zijn verliefd geworden op de Dolomieten en hebben nog niet alles kunnen doen wst we wilden en komen zeker nog eens terug, bij voorkeur in grand hotel Misurina

Gereisd met partner in september 2018

geweldige vakantie

henny,
    30-8-2018

dat het helemaal top is!! vriendelijke mensen en marion de medewerkster van touroperator doet veel voor de vakantiegangers.

Gereisd met partner in augustus 2018
    Geboekt bijneckermann.nl

Ik ga zo weer terug

Cynthia Vos,
    20-8-2018

Het was een super leuke vakantie. Het animatie team heeft ons vreselijk goed vermaakt. Elke dag was er wel wat te doen en te beleven. We konden elke dag broodjes bestellen. En als er wat was werd het meteen opgelost.

Gereisd met vrienden in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Absolute aanrader

Diger,
    12-8-2018

Mooi hotel op een zeer mooie plek op 1650 meter hoogte. Prima kamers, prima eten, uitstekende gastvrijheid. Prachtig groot zwembad om na een wandeling heerlijk even af te koelen. Goed startpunt voor tripjes naar de Dolomieten (uurtje rijden) of naar het Gardameer (uurtje rijden) Mooie landelijke omgeving om te wandelen met prachtige uitzichten. Aanrader: bij mooi weer aan het eind van de dag de zonsondergang achter de Brenta Dolomieten. Perfect te zien door het dorp iets uit te lopen op een uitzichtpunt. (genieten)

Gereisd met partner in juli 2018