Italië

We hebben een aantal aanbieders voor Italië voor je op een rij gezet:

accommodaties Italië met adult only

We hebben een aantal aanbieders voor Italië voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Italië

Mooi klein complex met heerlijke appartementen.

Fam. Hoogendoorn,
    15-1-2019

Mooi heel ruim appertement met verdieping in een kleimschalig complex. Keurig onderhouden. Leuk zwembad. Deel van de appartementen grenst hieraan maar alles netjes afgeschermd met hekjes zodat kleine kinderen niet zomaar bij het zwembad komen vanaf je terras. Kleine wandeling naar een leuk strandje. En dichtbij de plaats Cefalu. Zeer vriendelijke medewekers en klein barretje waar je een drankje kan halen. Broodjesservice, waardoor er smorgens op je tuintafel heerlijk vers brood op je ligt te wachten.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Heerlijk!

Gerry,
    7-10-2018

Heel goed was de hygiene, iedere dag werd er schoongemaakt door Jana en haar collega's, geweldig! Het is een kleinschalig park, met een heerlijk huis en een geweldige buitenkeuken in een rustige omgeving.

De inrichting van het huis is gedateerd, maar in feite ben je met het geweldige zonnige weer toch buiten!

Gereisd met partner in september 2018

Geweldig

Caroline,
    16-9-2018

Wat een fantastisch paradijs! Eigenlijk wil ik hier niemand over vertellen, maar dat verdienen Yvonne en Guiseppe wel. Zij hebben er mede voor gezorgd dat wij een geweldige tijd hebben gehad. Mooie huisjes, ruim en schoon! Wijn en fruit toen we aankwamen. Het zwembad was zo fijn dat we niet naar het strand zijn geweest. Onze zoon heeft zich geweldig vermaakt omdat er veel Nederlandse kindjes waren om te spelen. Wij gaan hier terug! En het heeft jaren geduurd voordat ik dat weer eens kon zeggen!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Heerlijk

Claudia Van Oeffel,
    4-9-2018

Gastvrij. Kleinschalig dus persoonlijk. Er wordt veel voor je geregeld. Schoon en netjes. Supermooi park. Auto is wel nodig om ergens te komen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Gezellige ervaring met andere Nederlanders !

Piet,
    26-8-2018

Het parkje (14 huisjes, 2 aan 2) wordt dagelijks bestuurd door Yvonne, Giuseppe, een toezichthouder van het zwembad en een technische man. Zij zijn allen in loondienst bij dit park. Goede dienstverlening !

Onze aandachtspunten:

- elektriciteit / wifi (ook in de huisjes) was tijdens ons verblijf instabiel. Viel regelmatig uit;

- je hebt diverse verloopstekkers nodig;

- bedden zijn te kort voor mensen langer dan 190 cm (opstaande rand aan het voeteneinde), matige en harde matrassen;

- bij hevige regenval is er geen goede afwatering in het park;

- inrichting huisje is gedateerd (o.a. geen magnetron/oven/vriezer/vaatwasser in keukentje;

- een aantal speeltoestellen (o.a. pooltafel) voor de kinderen bij de bar zijn gedateerd, slecht onderhouden en versleten ;

- er zijn overal aparte sleutels voor nodig, geen centrale moedersleutel/ key card;

Bij de bar is een magnetron/vriezer voorhanden voor de gasten om te gebruiken indien nodig.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018