accommodaties Italië met adult only

Reviews over accommodaties in Italië

Fantastisch!

Patrick van Dijk,
    29-9-2018

Het blijft voor ons iedere keer weer thuiskomen. Wat een geweldige locatie, ruime appartementen, geweldig uitzicht en fantastische, waar nodig behulpzame eigenaren Germa en Bert. We hebben nog nooit enig minpunt kunnen ontdekken. Zelfs nu na de zevende keer hebben we het er al over wanneer we weer gaan. Het blijft voor ons een hemelse plek op aarde.

Fantastisch!

Kat,
    11-8-2018

Super hotel! Heel centraal gelegen. Zeer mooi kader, mooie tuin waar je kan ontbijten, vriendelijke bediening. Ruime kamer met heel goed bed. Grote badkamer. Ontbijt uitgebreid en lekker!

Geweldige locatie!

Mirjam Molenaar,
    6-7-2018

Wij hebben een geweldige vakantieweek gehad in appartement Rosa (van Rosa Nel Pozzo). Het is een ruim appartement met een groot terras (met schaduw van een grote boom) met daarbij een geweldig uitzicht. Je kunt daar heerlijk relaxen op de ligstoelen. Het appartement is gezellig ingericht en alles was lekker schoon. Net als het hele terrein. Alles is tot in de puntjes verzorgd. Hier ervaar je rust en privacy. De omgeving is prachtig. Mooie vergezichten en goede restaurants. Bert en Germa zijn aardige, gastvrije eigenaren. De broodjesservice s ochtends was ook top! Het was voor ons de eerste keer in ' De Marken' en we zijn aangenaam verrast. Wij komen zeker nog eens terug bij Rosa Nel Pozzo!

Fantastisch !!

B&L V. Vlimmeren,
    27-5-2018

De appartementen zijn mooi,compleet ingericht .

Het uitzicht vanaf ieder terras is fenomenaal.

Wij vonden het fantastisch!

Martine,
    28-4-2018

Geweldige tijd gehad, Germa en Bert hebben gezorgd dat het ons aan niks ontbrak. Alle lof voor dit heerlijke vakantieparadijsje!