Hotel Sporting

Kleine hotelsWeer vandaag21°18°

We hebben een aantal aanbieders voor Sporting voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Sporting in het Nederlands

Met vrienden

Heerlijke plek

Jeroen en Ilona
26-8-2014

Leuk hotel, kleinschalig met klein zwembad. Uitstekende service.

Goede ligging ten opzichte van station/bushalte. Centrum van Vasto

Marina op ongeveer een half uur lopen maar goed te doen met de

taxi of bus. Ook kun je kosteloos een fiets meenemen van de accommodatie. In de buurt is een supermarkt en strand is echt perfect. Gratis bedjes op kamer gereserveerd. Ruime en nette kamer met alle benodigde faciliteiten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sporting in Vasto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sporting zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.