Vakantiepark Villaggio Salinello

Italië, Abruzzo, Tortoreto

6.3Voldoende

• 5.5Activiteiten
  • 5.5Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Villaggio Salinello voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

10 reviews over Vakantiepark Villaggio Salinello

• 2019
    6Marcel17-08-2019

Voor ons nooit meer

camping met alleen maar italianen en animatie alleen maar Italiaans. Animatie programma is niet duidelijk. De app werkt slecht een groot gedeelte werkt niet en schema in de app is iedere dag hetzelfde wat niet het geval is. Sanitaire voorziening is erg gedateerd. Geen leuke dorpjes of bezienswaardigheden in de buurt op Tortoreto alto na. De auto kan niet bij de tent geparkeerd worden. Geen info over wat en waar er in de buurt te doen is . Mooie camping goed verzorgd. Als je alleen van zonnen houdt een ideale camping en strand

• 5Activiteiten
    • 5Onderkomen

Salinello Camping Village, Resp. Web Marketing, 22-08-2019

Bedankt dat u de tijd hebt genomen om onze camping te bezoeken en ons deze beoordeling te geven. Via feedback zoals die van u zijn we in staat de service die we onze gasten bieden te onderhouden en, indien nodig, te verbeteren. De gerapporteerde problemen zijn in overweging genomen, we werken eraan om deze op te lossen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• Oude reviews

7de groot06-08-2017

camping salinello

slecht aangegeven dat er geen strand stoelen zijn geen parrasol is niet aangegeven op de website dat punt ver onder de maat mijn waardering daarvoor cijfer: 3.5 als je een oudere persoon er neerxet bij het strand in ffe bloedhete zon zonder stand bed of parracol dat vind ik persoonlijk ondergewaardeerd het personeel van de reisorganisatie is perfect niks over te klagen alleen nog 1 punt het is jammer dat zelfs het personeel nog geen woord engels kunnen van de camping zelf (niet van reisorganisatie) als dat verbeterd zou kunnen worden dan komen we zeker volgend jaar terug anders zoeken wr een andere accommodatie , ik praat namens meerdere nedelanders

• 10Onderkomen
    • 6Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden

Salinello Camping Village, Resp. Web Marketing, 08-08-2017

Thanks for the review en voor het advies. Volgend jaar, neem dan contact met ons op en we zullen voldoen aan al uw wensen. Groeten.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 8PP13-01-2017

Mooie nette camping

Leuke regio waar voldoende te doen is.

• 8Activiteiten
    • 8Onderkomen

• 7Ina22-07-2016

We komen nog eens terug

Prachtig gelegen aan het strand, nette camping, voldoende douches en toiletten die werkelijk de hele dag schoon gehouden werden. Heerlijk om te onthaasten. De animatie is in het Italiaans, is niet erg, je bent in Italië en er verblijven veel Italianen op de camping. Van geluidsoverlast zowel de trein als de disco hebben wij geen last gehad.

Minder waren de volgende punten: We zaten in een tent van Vacansoleil, de tenten stonden op een rij dicht bij elkaar. De auto kan/mag niet bij de tent staan maar moet op een centrale parkeerplaats staan. Wij gebruiken de auto als "kluis" voor kostbare spullen. Dit was nu niet mogelijk. Als men met een caravan of tent komt moet men apart betalen voor het zwembad Er is een siësta van 13:00 uur tot 16:00 uur. Het zwembad is dicht van 13:00 uur tot 15:00 uur. Ligbedden op het strand zijn alleen beschikbaar voor mensen die een mobile home gehuurd hebben.

• 7Onderkomen
    • 7Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden

• 2pp18-07-2016

nooit meer

Op het eerste oog een mooie camping, maar daarna dramatisch. Zwembad heel erg oud en slecht onderhouden. Strand is gewoon niet gezellig, een parasol mag niet. Camping wordt geterroriseerd door vaste camping gasten.

• 4Onderkomen
    • 4Activiteiten
    • 2Eetgelegenheden

• 8C. Hubers26-08-2014

Mooie camping, direct aan zee

Camping Vacanze Salinello is een leuke camping direct aan zee (met eigen ligbed en stoel + parasol) De ligging is goed t.o.v. diverse gezellige badplaatsen en het mooie Ascoli Piceno op 30 km afstand. Wil je echter de mooie natuur in het binnenland bezichtigen en de Gran Sasso wat erg de moeite waard is, moet je ongeveer 1 1/2 uur rijden. De stacaravan (touroperator) was super, en mooi gelegen. Wij zijn er met 2 kinderen geweest van 9 en 12 en hebben het erg naar onze zin gehad. Voor de oudere kinderen is er ook genoeg te doen oa. een disco. Het personeel is vriendelijk. Er komen voornamelijk italianen op de camping en de animatie is ook in het Italiaans, wij vonden dat heerlijk...je bent immers in Italie op vakantie. Restaurant beetje ongezellig maar in de buurt genoeg leuke restaurantjes te vinden. Kortom een aanrader wat ons betreft.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 8bart11-08-2014

Niet meer terug!!

Camping Salinello staat goed aangeschreven bij beoordelingssite, de camping op zich is mooi en erg schoon de nieuwe caravanaccomodaties / mobilhome zijn goed ingericht voor 5 personen. Qua invertaris mag er wel wat bij, zo ontbreken er schaaltjes, dienblad etc. Wat ook niet bij touroperator (onze verhuurder) vermeldt wordt is dat er iedere avond vanaf 23.00 uur een disco begint op zich niet erg, maar de mobilhomes zitten hier direct achter dus heb je kleine kinderen dan heb je hier behoorlijk hinder van, even gezellig praten lukt hier door niet!

Ook de ruimte tussen de parasols op het strand is zeer beperkt, je zit bijna bovenop elkaar.

De camping ligt ook langs een spoor maar deze komt 1 a 2 keer per uur langs.

Ook het Aquapark OndaBlu ligt verder dan de aangegeven 500 mtr, dit is zeker 2 km dus niet te lopen doordat je langs de provinciale weg moet.

Kort samen gevat, mooie grote schone camping in prachtige omgeving in de Abruzzo, maar voor avondrust geen aanrader!

• 9Onderkomen
    • 7Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

0 tips over Vakantiepark Villaggio Salinello

1 vraag over Vakantiepark Villaggio Salinello

• Teuni, 13-07-2016

Nederlanders

Ik heb twee kinderen twee meisjes van 14 en 16 maar zijn er ook Nederlanders op de camping van hun leeftijd en dan bedoel ik meerdere mensen van die leeftijd die Nederlands zijn

Vakantiepark Villaggio Salinello info

• Kleur van het strandLicht
    • Privé strandAanwezig
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
    • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
    • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)

• Soort gerechtenItaliaans, Vegetarisch, Vis / Seafood

• KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koelkast, Magnetron

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
    • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad

• Autovrij parkJa