ItaliëAbruzzoTortoretoVakantiehuizen TortoretoVakantiehuis Tortorella Inn Resort

Vakantiehuis Tortorella Inn Resort

ItaliëAbruzzoTortoreto

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantiehuis Tortorella Inn Resort voor je op een rij gezet:

7.9GoedScore uit 9 reviews
+3/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.9GoedScore uit 9 reviews
  • 6.8Inrichting
  • 6.9Ruimte

Vakantiehuis info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis infoTonen op kaart

9 Reviews over Tortorella Inn Resort

• 8GD06-08-2015

Komt overeen met verwachtingen

Schoon, kleinschalig op Italianen georiënteerd complex. Appartement is fris en ruim genoeg. Zwembad aan kleine kant met veel wespen. Tussen 1-3 uur gesloten. Restaurant is prima, maar weinig aanbod voor ontbijt/lunch. Strand is leuk, maar rechttoe rechtaan en je zit wat ingesloten bij de bedjes. In de omgeving is, op het strand na, weinig te doen of te zien. Animatie gericht op Italianen.

• 9Annemieke Tromp19-08-2010

je komt er tot rust

Een Familie Resort in een piepklein Middeleeuws dorpje, ca. 4 km van het drukkere Tortoreto Lido. Ligt bovenop heuvel op ca. 800 m boven zeespiegel. Met luxe touringcar, die op gezette tijden gaat en af en toe wordt vervangen door plaatselijke bus, kun je naar beneden, waar strand en boulevard zich bevinden.

Accomodatie: sober, bijna alles aanwezig complex: schoon., nadeel is dat voor tweede keer voor schoon beddengoed 10,-- Euro p.p. betaald moet worden Animatie: uitsluitend in Italiaans, doch kinderen kunnen gewoon meedoen. Nadeel: Engels sprekenden zijn nauwelijks aanwezig.

Wij hebben het desondanks als zeer plezierig ervaren, door ligging van appt. geen last gehad en lawaai en hebben openingstijden van zwembad gerespecteerd. Er zijn tenslotte meer dingen te doen.

Voordeel: gratis draadloos internet aansluiting bij restaurant gedeelte.

• 9Ed.01-07-2010

ZON, ZEE,BERGEN,RUST & ITALIAANSE GASTVRIJHEID

Familie accomodatie, erg op italianen georienteerd. Dit betekent rekening houden met bepaalde cultuuraspecten zoals de siesta(even geen zwembad en geluid aan het begin van de middag) maar ook s'avonds entertainment.

Als enorme fan van Italie is dit ons tweede jaar, super bestemming. Voor ons thuis komen. Het bergdorpje is rustig gelegen, waanzinnige uitzichten; olijvenvelden en de Adriatische zee aan de horizon. Het dorp is rustig maar biedt voldoende eetgelegenheden van zeer goede kwaliteit en een supermarkt. Centrale ligging tov zee, mooie routes door omgeving. Ook goed te bereiken in combi met vliegtuig/auto. Bijv. via Bologna /Rome. Appartementen zijn eenvoudig, echter bieden voldoende comfort. Keuken is standaard zoals je kunt verwachten van een vakantie accomodatie.

De gemoedelijke sfeer en de gastvrijheid van deze accomodatie zorgt voor een zeer aangename vakantiebeleving!

Opmerking: handdoeken zijn italiaans; dunne doeken en niet zoals wij in Nederland gewend zijn

• 8Karin20-06-2010

prima accomodatie

Tortorella Inn Resort is een prima plek om te verblijven. Hoog boven het toeristische Tortoreto op een berg gelegen in Tortoreto Lido is het een mooie plek om vakantie te vieren. Het Resort is netjes, schoon en de appatementen zijn goed uitgerust. Wij hadden een appartement met uitzicht op de zee. Prachtig op het grote balkon 's morgens ontbijten en 's avonds lekker eten met een fantastisch uitzicht. Het dorpje is klein, maar mooi. Je kunt er lekker eten en ze hebben er natuulijk heerlijk Italiaans ijs. Tortoreto is (voor ons in ieder geval) een aanrtader, wij gaan zeker nog een keer terug.

• 8AlexAndi08-06-2009

Erholsamer Urlaub im Tortorella Inn Resort

Wir haben eine traumhafte, ruhige und erholsame Woche dort verbracht. Im Sept 2009 sind wir nun schon zum 5. Mal im Tortorella Inn. In der Nachsaison ist die Anlage fast leer, keine Animation mehr, einfach nur Ruhe und Frieden. Wohnungen sind sauber, Tiefgarage vorhanden.

• 6Jan Janssen06-03-2009

Nooit meer!

Ontzettend veel lawaai. Harde muziek aan het zwembad van ca. 16.00 uur tot 12.00 uur. Pas rond 01.00 uur was het rustig. De laatste barklanten gingen dan ook naar bed of vierden verder op hun balkon. Ook langs de straat (doorgangsweg) was veel lawaai van voorbijrijdende auto's en bromfietsen. Op zich een mooi park met goede bedoelingen. Maar ik was moe toen ik thuis was. Buiten het hoogseizoen zal het wel rustiger zijn.

• 9Brinkman08-09-2008

goede accommodatie

In tegenstelling tot vorige beoordeling waren we zeer tevreden. Ons appartement had een fantastisch uitzicht over de zee en was groot genoeg voor 5 personen. Waarom zou je de hele dag bij het zwembad liggen als je op het strand 2 ligstoelen en een parasol continue ter beschikking hebt, dit zat bij de prijs in van het appartement. Vanuit het complex ging er elke dag een shuttlebus naar het strand, waar je gratis gebruik van kon maken.

• 6Kost30-07-2008

Dit nooit meer

Veel te druk, veel kleine kinderen, mag alleen maar van 09.00 -13.00 en 16.00 -19.00 gebruik maken van het te kleine zwembad. van 17.00-00.00 uur harde muziek en annimatie. appartement voor 4 volwassenen veel te klein. geen uitzicht; op hetbalkon alleen een muur. alleen 2 kleine pitjes om te koken. Hoog boven op een berg,

• 8b kooy29-07-2007

Doordat er elke avond tot ongeveer 12 uur wat werd georganiseerd beneden bij het hotel,was het daardoor wel tot die tijd lawaaierig. Dit was het enigste wat ikzelf persoonlijk wel als storend ervaarde.

Vakantiehuis Tortorella Inn Resort info

Facilities

• HuisdierenBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • CafeBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij