Vakantiehuis Tortorella Inn Resort

VakantiehuisWeer vandaag29°20°
Vakantiehuis Tortorella Inn Resort
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Tortorella Inn Resort voor je op een rij gezet:

8 reviews over Vakantiehuis Tortorella Inn Resort in het Nederlands

Komt overeen met verwachtingen

GD
6-8-2015

Schoon, kleinschalig op Italianen georiënteerd complex. Appartement is fris en ruim genoeg. Zwembad aan kleine kant met veel wespen. Tussen 1-3 uur gesloten. Restaurant is prima, maar weinig aanbod voor ontbijt/lunch. Strand is leuk, maar rechttoe rechtaan en je zit wat ingesloten bij de bedjes. In de omgeving is, op het strand na, weinig te doen of te zien. Animatie gericht op Italianen.

je komt er tot rust

Annemieke Tromp
19-8-2010

Een Familie Resort in een piepklein Middeleeuws dorpje, ca. 4 km van het drukkere Tortoreto Lido. Ligt bovenop heuvel op ca. 800 m boven zeespiegel. Met luxe touringcar, die op gezette tijden gaat en af en toe wordt vervangen door plaatselijke bus, kun je naar beneden, waar strand en boulevard zich bevinden.

Accomodatie: sober, bijna alles aanwezig complex: schoon., nadeel is dat voor tweede keer voor schoon beddengoed 10,-- Euro p.p. betaald moet worden Animatie: uitsluitend in Italiaans, doch kinderen kunnen gewoon meedoen. Nadeel: Engels sprekenden zijn nauwelijks aanwezig.

Wij hebben het desondanks als zeer plezierig ervaren, door ligging van appt. geen last gehad en lawaai en hebben openingstijden van zwembad gerespecteerd. Er zijn tenslotte meer dingen te doen.

Voordeel: gratis draadloos internet aansluiting bij restaurant gedeelte.

Familie accomodatie, erg op italianen georienteerd. Dit betekent rekening houden met bepaalde cultuuraspecten zoals de siesta(even geen zwembad en geluid aan het begin van de middag) maar ook s'avonds entertainment.

Als enorme fan van Italie is dit ons tweede jaar, super bestemming. Voor ons thuis komen. Het bergdorpje is rustig gelegen, waanzinnige uitzichten; olijvenvelden en de Adriatische zee aan de horizon. Het dorp is rustig maar biedt voldoende eetgelegenheden van zeer goede kwaliteit en een supermarkt. Centrale ligging tov zee, mooie routes door omgeving. Ook goed te bereiken in combi met vliegtuig/auto. Bijv. via Bologna /Rome.

Appartementen zijn eenvoudig, echter bieden voldoende comfort.

Keuken is standaard zoals je kunt verwachten van een vakantie accomodatie.

De gemoedelijke sfeer en de gastvrijheid van deze accomodatie zorgt voor een zeer aangename vakantiebeleving!

Opmerking: handdoeken zijn italiaans; dunne doeken en niet zoals wij in Nederland gewend zijn

prima accomodatie

Karin
20-6-2010

Tortorella Inn Resort is een prima plek om te verblijven. Hoog boven het toeristische Tortoreto op een berg gelegen in Tortoreto Lido is het een mooie plek om vakantie te vieren. Het Resort is netjes, schoon en de appatementen zijn goed uitgerust. Wij hadden een appartement met uitzicht op de zee. Prachtig op het grote balkon 's morgens ontbijten en 's avonds lekker eten met een fantastisch uitzicht. Het dorpje is klein, maar mooi. Je kunt er lekker eten en ze hebben er natuulijk heerlijk Italiaans ijs. Tortoreto is (voor ons in ieder geval) een aanrtader, wij gaan zeker nog een keer terug.

Nooit meer!

Jan Janssen
6-3-2009

Ontzettend veel lawaai. Harde muziek aan het zwembad van ca. 16.00 uur tot 12.00 uur. Pas rond 01.00 uur was het rustig. De laatste barklanten gingen dan ook naar bed of vierden verder op hun balkon. Ook langs de straat (doorgangsweg) was veel lawaai van voorbijrijdende auto's en bromfietsen. Op zich een mooi park met goede bedoelingen. Maar ik was moe toen ik thuis was. Buiten het hoogseizoen zal het wel rustiger zijn.

goede accommodatie

Brinkman
8-9-2008

In tegenstelling tot vorige beoordeling waren we zeer tevreden. Ons appartement had een fantastisch uitzicht over de zee en was groot genoeg voor 5 personen. Waarom zou je de hele dag bij het zwembad liggen als je op het strand 2 ligstoelen en een parasol continue ter beschikking hebt, dit zat bij de prijs in van het appartement. Vanuit het complex ging er elke dag een shuttlebus naar het strand, waar je gratis gebruik van kon maken.

Dit nooit meer

Kost
30-7-2008

Veel te druk, veel kleine kinderen, mag alleen maar van 09.00 -13.00 en 16.00 -19.00 gebruik maken van het te kleine zwembad.

van 17.00-00.00 uur harde muziek en annimatie.

appartement voor 4 volwassenen veel te klein. geen uitzicht; op hetbalkon alleen een muur.

alleen 2 kleine pitjes om te koken.

Hoog boven op een berg,

Doordat er elke avond tot ongeveer 12 uur wat werd georganiseerd beneden bij het hotel,was het daardoor wel tot die tijd lawaaierig. Dit was het enigste wat ikzelf persoonlijk wel als storend ervaarde.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Tortorella Inn Resort in Tortoreto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Tortorella Inn Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Tortorella Inn Resort scoort een 7.92 uit 10 op basis van 9 reviews.