Hotel Mion Hotel & Sanìo Restaurant

2 reviews over Hotel Mion Hotel & Sanìo Restaurant in het Nederlands

Bellissimo

Luciana
28-8-2017

Bellissimo hotel direttamente sul mare. Il personale è molto disponibile e sempre presente.

La colazione è molto ricca e diversificata dal dolce al salato, e tutto è squisito.

Molto organizzato anche il servizio in spiaggia.

fantastisch

Henk en Janet Hovingh
20-7-2016

Het is een fantastisch hotel, zeer vriendelijk personeel, gastvrije eigenaars, een sprookjesachtige tuin!!

Het eten is super en zeer gevarieerd!!

Je loopt vanaf het hotel zo het privestrand op, alwaar je heerlijk kunt genieten van de mooie zee, die ook voor kleine kinderen zeer geschikt is!

Het hotel is zeer schoon en heeft ook een heerlijk zwembad met ligbedjes en zitjes.

De omgeving is wonderschoon en met de auto zijn uitstapjes naar de bergen in het natuurpark Gran Sasso en het schitterende keramiekdorp Castelli zeer aanbevolen!

Wij zijn er nu 2 jaar geweest en komen beslist voor een 3e jaar weer terug!

Hotel Mion Hotel & Sanìo Restaurant 8.91 10 2 .