Hotel Mion Hotel & Sanìo Restaurant

Hotel Mion Hotel & Sanìo Restaurant
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Mion Hotel & Sanìo Restaurant voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Mion Hotel & Sanìo Restaurant in het Nederlands

fantastisch

Henk en Janet Hovingh
20-7-2016

Het is een fantastisch hotel, zeer vriendelijk personeel, gastvrije eigenaars, een sprookjesachtige tuin!!

Het eten is super en zeer gevarieerd!!

Je loopt vanaf het hotel zo het privestrand op, alwaar je heerlijk kunt genieten van de mooie zee, die ook voor kleine kinderen zeer geschikt is!

Het hotel is zeer schoon en heeft ook een heerlijk zwembad met ligbedjes en zitjes.

De omgeving is wonderschoon en met de auto zijn uitstapjes naar de bergen in het natuurpark Gran Sasso en het schitterende keramiekdorp Castelli zeer aanbevolen!

Wij zijn er nu 2 jaar geweest en komen beslist voor een 3e jaar weer terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mion Hotel & Sanìo Restaurant in Silvi Marina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mion Hotel & Sanìo Restaurant zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.