Camping Europe Garden (Glamping)

KinderhotelWeer vandaag23°11°
Camping Europe Garden (Glamping)
8,2

5 tips over Camping Europe Garden (Glamping)

Monika, 7-9-2013
Vanaf de camping kun je naar boven rijden. Heel leuk dorp en lekker eten. Bij restaurant Griglia kun je heerlijk eten. Naar Rome is ongeveer 220 km (circa 2,5 uur rijden ) dus goed te doen.
Annette van der Heijden, 7-8-2013
Leuke plaatsjes in de omgeving, gelegen tegen/in de Appenijnen: Atri, Penne, Pescara. Iets verder rijden, maar indrukwekkend is de "spookstad" L'Aquila die 4 jaar geleden door een aardbeving werd getroffen.
Esther Raaijmakers, 5-7-2013
Is het slecht weer, er is een winkelcentrum in Pescara (Iper) alleen te bereiken met auto, dus huur een auto als je er geen bij hebt. Regel dat via receptie. Er is een outlet in Pescara vergelijkbaar als Designer outlet Roermond. Città Sant'Angelo Village heet het, zijn dure merken met wat korting. Nog te prijzig vind ik, ben namelijk een budget shopper. Is het mooi weer, lekker heel de dag naar het strand. Vanaf daar ook wandelbaar naar een grote supermarkt, universale commerciale!

We hebben een aantal aanbieders voor Europe Garden (Glamping) voor je op een rij gezet:

Monique, 23-7-2012
Paardrijden paar kilometer bergopwaarts (ponyclub). Plaatsje Atri is heel italiaans en gezellig
Yvonne, 14-7-2012
Een goede tip is het buffet dat op woensdagen wordt geregeld. Dit kost rond de 20/30 euro per persoon, maar het is het absoluut waard. Het buffet is erg uitgebreid en drank is inbegrepen. Een absolute aanrader.