ItaliëAbruzzoSilvi MarinaCampings Silvi MarinaCamping Europe Garden (Glamping)

Camping Europe Garden (Glamping)

ItaliëAbruzzoSilvi Marina

We hebben een aantal aanbieders voor Camping Europe Garden (Glamping) voor je op een rij gezet:

8.1FantastischScore uit 64 reviews
+87/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.1FantastischScore uit 64 reviews
  • 7Eetgelegenheden
  • 7.6Staat v/h sanitair

• Sportfaciliteiten
Meer camping infoTonen op kaart

66 Reviews over Europe Garden (Glamping)

• 5MIMMO18-08-2019

L'APPARENZA INGANNA

Sergio il bagnino grandissimo lavoratore molto disponibile Antonio l'autista navetta cordiale e puntualissimo nelle corse Lo staff bar ristorante gentilissimi e perfino GIovanni il portiere di notte sempre sveglio una citazione particolare al sig.MICHELE grandissimo supervisore e regista di tutta la struttura nonostante può sembrare un po' riservato Gianluca alla reception sempre disponibile ed educato ed un plauso particolare ai ragazzi dell'animazione e complimenti a Benedetta e Francesca per la loro simpatia e bellezza

• 7Charlotte27-06-2017

Prima camping met super uitzicht

Wij hebben in Juni 1 week op de camping gezeten in een stacaravan geboekt via touroperator. De camping ligt op een berg maar hier door heb je wel een super mooi uitzicht over de zee. Je moet hierdoor wel 2.5km omhoog rijden met de auto en kunt dus niet eventjes de camping makkelijk aflopen, alles moet met de auto. Op de camping zijn ook hele stijle stukken om omhoog te lopen. Zwembad ligt heel mooi met uitzicht op zee, met toen wij er waren meer dan genoeg bedjes. Badmuts was verplicht. Ook op het strand waar je heen kan met het pendelbusje van de camping zijn strandbedjes en een parasol gratis beschikbaar voor de campinggasten. Eten in het restaurant was op zich prima maar stelde niet zo heel veel voor. Stacaravan was ook prima en zag er netjes uit. Wij hadden alleen een probleem met de airconditioning (waar we ook apart voor moesten betalen) die het tot 3x toe niet deed. Omgeving vonden wij ook erg saai, weinig leuke dorpjes en steden om te winkelen. Verder een prima verblijf gehad!

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 10Rob21-08-2016

Geweldig!

Met uitzondering van het geluidsgeweld in het zwembad tussen 16 en 17:30 een fantastisch verblijf (comfort bungalow). Perfecte locatie. Pendelbus naar strand. Parasol en ligstoelen gratis beschikbaar.

• 9Staat v/h sanitair
  • 8hanny30-06-2016

prachtig uitzicht

Wij stonden met de camper op een veld waar een schitterend uitzicht was. Maar even naar beneden gaan van de berg af , naar het strand, is met fiets niet te doen. Gelukkig gaat er een gratis bus een paar maal per dag. Camping bestaat hoofdzakelijk uit stacaravans . Zwembad is mooi, apart peuterbad is best wel diep .Wifi is gratis en goede ontvangst. Vriendelijk personeel, leuk animatieteam, die ook op het strand werken , waar een eigen gedeelte is met gratis ligbedden en parasol voor campinggasten.

• 7Staat v/h sanitair
  • 10Paweł05-09-2014

super

Bafrdzo kameralny, nieduży kemping doskonale położony. Czyściutki, cichy i z doskonałymi widokami. Busy nad morze jeżdżą regularnie i z darmo. Dużo włochów i na szczęście mniej holendrów.

• 7Bartsprivate29-07-2014

schitterende ligging

Wij waren in juli dit jaar 10 dagen op deze camping, het was toen heel rustig. Ligt schitterend op een heuvel onder de olijfbomen met uitzicht op zee. Het kamperen is wel een beetje een ondergeschoven kindje voor deze camping, ze focussen zich meer op verhuur van stacaravans en huisjes. Sanitair verouderd en slecht schoon gemaakt. Animatie levert tot ca. 24.00 's avonds lawaai op en soms daarna nog last van harde muziek van een villa voor feesten en partijen net naast deze camping. Strand prima, wij hebben zelf geen gebruik gemaakt van de bus maar zijn met eigen auto naar het strand gereden en konden daar in de woonwijk gratis parkeren. Echt onder de indruk waren we van het achterland met indrukwekkende bergen. Veel te zien en te doen in de omgeving. 3 uur per dag gratis wifi: echt super! In het restaurant zijn we niet geweest. Camping is wel duur: EUR 67 per nacht.

• 5Staat v/h sanitair
  • 10Jan 09-09-2013

Perfect, nice, will come back again

It is wonderfull place there. As the europa village is located on the hill, there is fascinating view on the sea and hills in the neighbourhoods. I really reccomend to order accomodation with sea view here. (Sea view is noticed in Price list). We really appreciated helpfulness on the reception. As we had to travel during the night with small child, they understood this and our room was available already first day at 10 a.m.

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Monika07-09-2013

Super vakantie gehad

We zijn in augustus 2013 op de camping geweest met onze zoon van 13. De camping ziet er heel schoon en netjes uit. Bij de receptie alles goed en snel geregeld. Personeel behulpzaam. Lekker en schoon zwembad, genoeg ligstoelen en parasols.Naar het strand ga je met de bus vanuit de camping, dat is ook heel goed geregeld. Het strand zelf is lekker , schoon, en kindvriendelijk. De bar is dicht tussen 13 en 16 uur bij het zwembad. Restaurant is er ook maar eten was het niet zo lekker, dat is wel jammer.... Sfeer op de camping is relax, heel mooi uitzicht. In de omgeving genoeg te doen en te beleven. Voor kinderen is er ook genoeg te doen en het animatieteam was geweldig. Voor kinderen vanaf 13 jaar wordt het iets moeilijker , maar onze zoon heeft zich prima vermaakt. De caravan was heel netjes en groot. Camping ligt op de heuvel dus voor mensen slecht ter been is het niet te doen.Shoppers kunnen ook lekker winkelen in de omgeving. In een woord : Super !!!!

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Toine15-08-2013

Wat een uitzicht!

We hebben een nacht gestaan op deze camping tijdens onze rondreis door Italie. De camping ligt op de flank van een heuvel aan de zee. De plaats waar we stonden had echt een fantastisch uitzicht over de zee. De faciliteiten zoals zwembad, restaurant e.d. zijn prima. Sanitair is een tikkeltje verouderd maar is schoon. Onze kinderen genoten van de animatie. Kortom een prima camping, maar dat mag ook wel voor die prijs: € 65,= per nacht -voor 4 pers en camperbusje- had ik nog nooit eerder betaald...

• 8Annette van der Heijden07-08-2013

Gezellige compacte camping voor zon, zee, strand

Wij hadden een nette, goede uitgeruste stacaravan van touroperator. Prima gelegen onder de oude olijfbomen. Stacaravan zonder airco, maar dat was pas jammer in de 2e week, toen het erg warm werd. Personeel aan receptie zeer vriendelijk. Animatieteam bestond uit 3 It. jongens, 2 It. meisjes en een Vlaams meisje, erg enthousiast, wilden iedereen erbij betrekken. Zwembad is open van 09.00 tot 19.00, bedjes en parasols genoeg, badmeester aanwezig, badmutsen verplicht maar mede daardoor zeer schoon zwembad. In de ochtend en later op de middag gaat er ieder half uur een bus van en naar het strand wat ook bij de camping hoort, daar kun je bedjes/parasols huren. 's Ochtends is het animatieteam op het strand. Wij hebben een geweldige vakantie gehad op deze camping. Pizza's in het restaurant goed belegd en lekker. Restaurant heeft mooi panoramaraam.

Camping Europe Garden (Glamping) info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar