Camping Europe Garden (Glamping)

KinderhotelWeer vandaag20°11°
Camping Europe Garden (Glamping)
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Europe Garden (Glamping) voor je op een rij gezet:

59 reviews over Camping Europe Garden (Glamping) in het Nederlands

Met jonge kinderen

Prima camping met super uitzicht

Charlotte
27-6-2017

Wij hebben in Juni 1 week op de camping gezeten in een stacaravan geboekt via touroperator. De camping ligt op een berg maar hier door heb je wel een super mooi uitzicht over de zee. Je moet hierdoor wel 2.5km omhoog rijden met de auto en kunt dus niet eventjes de camping makkelijk aflopen, alles moet met de auto. Op de camping zijn ook hele stijle stukken om omhoog te lopen. Zwembad ligt heel mooi met uitzicht op zee, met toen wij er waren meer dan genoeg bedjes. Badmuts was verplicht. Ook op het strand waar je heen kan met het pendelbusje van de camping zijn strandbedjes en een parasol gratis beschikbaar voor de campinggasten. Eten in het restaurant was op zich prima maar stelde niet zo heel veel voor. Stacaravan was ook prima en zag er netjes uit. Wij hadden alleen een probleem met de airconditioning (waar we ook apart voor moesten betalen) die het tot 3x toe niet deed. Omgeving vonden wij ook erg saai, weinig leuke dorpjes en steden om te winkelen. Verder een prima verblijf gehad!

Geweldig!

Rob
21-8-2016

Met uitzondering van het geluidsgeweld in het zwembad tussen 16 en 17:30 een fantastisch verblijf (comfort bungalow). Perfecte locatie. Pendelbus naar strand. Parasol en ligstoelen gratis beschikbaar.

prachtig uitzicht

hanny
30-6-2016

Wij stonden met de camper op een veld waar een schitterend uitzicht was. Maar even naar beneden gaan van de berg af , naar het strand, is met fiets niet te doen. Gelukkig gaat er een gratis bus een paar maal per dag. Camping bestaat hoofdzakelijk uit stacaravans . Zwembad is mooi, apart peuterbad is best wel diep .Wifi is gratis en goede ontvangst. Vriendelijk personeel, leuk animatieteam, die ook op het strand werken , waar een eigen gedeelte is met gratis ligbedden en parasol voor campinggasten.

schitterende ligging

Bartsprivate
29-7-2014

Wij waren in juli dit jaar 10 dagen op deze camping, het was toen heel rustig. Ligt schitterend op een heuvel onder de olijfbomen met uitzicht op zee. Het kamperen is wel een beetje een ondergeschoven kindje voor deze camping, ze focussen zich meer op verhuur van stacaravans en huisjes. Sanitair verouderd en slecht schoon gemaakt. Animatie levert tot ca. 24.00 's avonds lawaai op en soms daarna nog last van harde muziek van een villa voor feesten en partijen net naast deze camping. Strand prima, wij hebben zelf geen gebruik gemaakt van de bus maar zijn met eigen auto naar het strand gereden en konden daar in de woonwijk gratis parkeren. Echt onder de indruk waren we van het achterland met indrukwekkende bergen. Veel te zien en te doen in de omgeving. 3 uur per dag gratis wifi: echt super! In het restaurant zijn we niet geweest. Camping is wel duur: EUR 67 per nacht.

Super vakantie gehad

Monika
7-9-2013

We zijn in augustus 2013 op de camping geweest met onze zoon van 13. De camping ziet er heel schoon en netjes uit. Bij de receptie alles goed en snel geregeld. Personeel behulpzaam. Lekker en schoon zwembad, genoeg ligstoelen en parasols.Naar het strand ga je met de bus vanuit de camping, dat is ook heel goed geregeld. Het strand zelf is lekker , schoon, en kindvriendelijk. De bar is dicht tussen 13 en 16 uur bij het zwembad. Restaurant is er ook maar eten was het niet zo lekker, dat is wel jammer.... Sfeer op de camping is relax, heel mooi uitzicht. In de omgeving genoeg te doen en te beleven. Voor kinderen is er ook genoeg te doen en het animatieteam was geweldig. Voor kinderen vanaf 13 jaar wordt het iets moeilijker , maar onze zoon heeft zich prima vermaakt. De caravan was heel netjes en groot. Camping ligt op de heuvel dus voor mensen slecht ter been is het niet te doen.Shoppers kunnen ook lekker winkelen in de omgeving. In een woord : Super !!!!

Wat een uitzicht!

Toine
15-8-2013

We hebben een nacht gestaan op deze camping tijdens onze rondreis door Italie. De camping ligt op de flank van een heuvel aan de zee. De plaats waar we stonden had echt een fantastisch uitzicht over de zee. De faciliteiten zoals zwembad, restaurant e.d. zijn prima. Sanitair is een tikkeltje verouderd maar is schoon. Onze kinderen genoten van de animatie. Kortom een prima camping, maar dat mag ook wel voor die prijs: € 65,= per nacht -voor 4 pers en camperbusje- had ik nog nooit eerder betaald...

Gezellige compacte camping voor zon, zee, strand

Annette van der Heijden
7-8-2013

Wij hadden een nette, goede uitgeruste stacaravan van touroperator. Prima gelegen onder de oude olijfbomen. Stacaravan zonder airco, maar dat was pas jammer in de 2e week, toen het erg warm werd. Personeel aan receptie zeer vriendelijk. Animatieteam bestond uit 3 It. jongens, 2 It. meisjes en een Vlaams meisje, erg enthousiast, wilden iedereen erbij betrekken. Zwembad is open van 09.00 tot 19.00, bedjes en parasols genoeg, badmeester aanwezig, badmutsen verplicht maar mede daardoor zeer schoon zwembad. In de ochtend en later op de middag gaat er ieder half uur een bus van en naar het strand wat ook bij de camping hoort, daar kun je bedjes/parasols huren. 's Ochtends is het animatieteam op het strand. Wij hebben een geweldige vakantie gehad op deze camping. Pizza's in het restaurant goed belegd en lekker. Restaurant heeft mooi panoramaraam.

Top camping !

Antoine
31-7-2013

Wat een leuke en nette camping, wij hadden een accommodatie van touroperator gehuurd , deze was zeer netjes, geweldig uitzicht, ruime plekken.

Leuke animatie team , schoon zwembad, goed restaurant. Leuke plaatsen zoals Atri op korte afstand, in Silvi Marina zelf niet zo veel te doen.

wij waren met 4 kinderen en hebben hier een top vakantie gehad

Aanrader!

Fam met oudere kinderen
21-7-2013

Leuke camping, veel klimmen vanwege verschillende hoogten. Wij hadden caravan van touroperator super mooi uitzicht! Vervoer naar strand is goed geregeld, zwembad is hele dag open. Alleen jammer dat je s'avonds niet zo even naar dorpje en terrasje kunt wandelen. Zonder eigen vervoer is het lastig vertoeven .

Super positief, aanrader, goede service!

Esther Raaijmakers
5-7-2013

Super camping! Ik was er vorige week en ben helaas gevallen en met ambulance opgehaald. Bekken flink gekneusd, heb 4 nachten in het ziekenhuis gelegen. In het ziekenhuis konden ze bijna geen Engels, echt slecht geregeld. Maar 1 broeder die gebrekkig Engels kon. Op de camping bij de receptie spreken ze goed Engels, ze hebben echt alles gedaan om mij te kunnen helpen hiermee. SUPER service dus!

De camping zelf is erg mooi, en reist regelmatig naar het strand met een bus. Dit is gratis. Met mooi weer, is het een super plaats. Strand, zee, zwembad, etc. Ook voor kinderen leuke animatie. Als het regent, dan is het wat minder als je zonder auto zit. Als je dan ergens heen wilt, is openbaar vervoer geen optie. Maar wij hebben via de receptie geregeld dat er een auto gehuurd werd, koste voor 1 dag maar 30 euro excl. benzinekosten. Super geregeld en niet duur. Prima oplossing. Helemaal blij met alles. Hopelijk kan ik nog eens terug. Heb nu helaas maar 3 nachten op de camping kunnen verblijven.

Suncamp Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Europe Garden (Glamping) in Silvi Marina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Europe Garden (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.