Sorteren

Reviews over Sant'Eufemia a Maiella

Prima!

Klaas
    23-7-2018

Uniek gelegen prachtige camping. Diversiteit aan (ruime) plekken. Heel gastvrije beheerders. Behulpzaam en geven goede tips.

Sanitair enigszins gedateerd maar schoon.

Mooie trips (auto en te voet) in de omgeving.

Zeker de kloof bij Caramanico Therme is een absolute aanrader.

Voldoende leuke eetplekjes in de omgeving.

Massa toerisme is hier nog onbekend.

Super!

Fura
    28-8-2017

Geweldige camping en hele aardige campinghouders!

Van hieruit kun je vanalles ondernemen in de Abruzzen.

Veel schaduw en een zwembad.

Een super hartelijk ontvangst !!

Emma Polman
    8-1-2017

Mooie camping met ruime plekken. Eind juni hebben we er 5 dagen gestaan, waarvan de eerste 2 alleen. Sanitair prima. Ik weet alleen niet of het voldoende is, mocht de camping helemaal vol staan. Wasmachines aanwezig. Bij iedere plek een eigen was en afwasgelegenheid, koud water. Leuk zwembadje op de camping. Voldoende bomen. Ontvangst heel hartelijk. Eigenaars, een Amerikaanse vrouw met haar Italiaanse man, die beiden goed Engels spreken. Willen je overal wel mee helpen. Wij hadden wat kapot aan onze caravan en de eigenaar is samen met mijn man een paar uur bezig geweest om dit goed te repareren. Super!! Eigenaresse geeft veel informatie voor uitstapjes. Mogelijkheid om mooie wandelingen te maken. Een prachtige kloof dichtbij. Een klein bijna onbewoond dorpje. Plaatsje zelf heel klein, maar nog nooit zo vaak bon giorno etc. gezegd. Iedereen groet je. Voor ons waren de Abruzzen een grote verrassing. Echt een stukje nog niet platgetreden Italie. Een aanrader net zoals deze camping.

Rustige camping met een schitterende omgeving

Jan Joost en Ceciel
    21-7-2015

Prachtige camping met ruime plaatsen. We hadden altijd warm water. Elke plek heeft een eigen wastafel op de plek, waarbij je water uit de kraan kunt drinken (bronwater).

De campingeigenaren zijn uiterst vriendelijk en behulpzaam. Hebben ook leuke tips voor uitstapjes.

De natuur in de omgeving is prachtig. Ruige bergen, mooie kloven, in voorseizoen nauwelijks toeristen.

Klein zwembad met ligstoelen. Niet echt groot genoeg om baantjes te trekken, maar wel voldoende om af te koelen.

Rust en ruimte

Jan en Helene
    14-8-2014

Zeer behulpzame eigenaars, ruime, schaduwrijke plek, fantastische omgeving om te wandelen en fietsen, 2 uur wifi per dag inbegrepen, altijd warme douches, dorpje op loopafstand, geschikt voor jonge kinderen, klein, ondiep zwembad.

Sant'Eufemia a Maiella scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews