Camping Villagge Lido D'Abruzzo

KinderhotelWeer vandaag15°-1°
Camping Villagge Lido D'Abruzzo
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Villagge Lido D'Abruzzo voor je op een rij gezet:

Kenmerken

32 reviews over Camping Villagge Lido D'Abruzzo in het Nederlands

Mooi park, mooie omgeving

Maria
26-5-2015

De camping was niet al te groot, maar alles was aanwezig: zwembad met barretje, animatie, restaurant, klein supermarktje, strand en strandtent.

Het zwembad was groot genoeg en ook niet te druk. 's Middags liep de animatie er rond en deed activiteiten, wat voor gezelligheid zorgde. Zij verzorgden ook veel buiten het zwembad, bijvoorbeeld (sport)toernooitjes en 's avonds van alles. Het barretje bij het zwembad was prima. Het restaurant minder, wij hebben er geen gebruik van gemaakt, want vonden het niet gezellig. Dat het strand aan de camping grensde was een groot pluspunt, net als het strandtentje wat bij het strand was. Het was een mooi zandstrand met eigen bedjes. Een minpuntje vond ik dat er 's avonds op de camping niet echt en gezellige plek was om wat te drinken. Dit kon bij het barretje bij het zwembad, maar echt gezellig vond ik dit niet.

De accommodatie was prima!

De omgeving was ook heel mooi. Erg heuvelachtig met leuke dorpjes in de buurt. Ook Roseto was leuk.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Perfecte ligging!

Nicole van Steensel
3-1-2015

Wij hadden hier een bungalow, en die zijn qua ligging perfect: op 50 meter van het strand, en daartussen lag nog een geweldige speeltuin, met daartegenover een koffietentje/bar. De bungalows zijn klein, maar zolang het mooi weer is, gebruik je die toch alleen maar om te slapen en je spullen in op te slaan. Ze hebben een klein tuintje waar je heerlijk kunt zitten, zowel in als uit de zon. Alleen de douche is zo slecht ( klein en koud of kokend water) dat wij maar in de openbare douches zijn gegaan.

Op het strand heb je een eigen strandstoel, bed en parasol, en dat is perfect. Het strand is niet zo breed, maar wel groot genoeg, en het water wordt langzaam diep, wat perfect is met jonge kinderen.

Er zijn slechts een paar minpuntje sop deze camping: je moet wel van harde muziek houden, en het restaurant is niet zo best. Wel zeer vriendelijk personeel, maar geen lekker eten.

De bergen en dorpjes in het binnenland zijn een aanrader.

Personeel brengt je naar het dorp op aanvraag. Super!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2014

Leuke camping direct aan zee.

m.versteeg
28-8-2014

Leuke camping ons verblijf was in een stacaravan Margharita, deze was erg ruim meer een idee van een huisje dan een stacaravan. Het enige was dat erg weinig keukeninventaris aanwezig is. De service op de camping is uitstekend en zeer vriendelijk en klantgericht. De camping ligt direct aan zee en heeft een mooi eigen strand met je eigen stoel en parasol. Roseto ligt niet op loopafstand wat wel een nadeel is. Er is wel voortdurend herrie (animatie) op de camping maar hier verder geen last van gehad en ook niet van de trein. Wel voornamelijk Italianen op de camping. In de buurt niet heel veel leuke plaatsen het zijn typische Italiaanse badplaatsen. Ascoli Piceno is zeer de moeite waard om te bezoeken. Camping is voor herhaling vatbaat.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Vacanceselect

Ons was een "completely new bungalow”, “new equipped kitchenette” en een “private garden” per e-mail beloofd. Het bleek om een appartement te gaan op de benedenverdieping. En het was minimaal enkele jaren, zoniet meer dan 10 jaar oud. Wij waren erg ontstemd en zijn naar de receptie gegaan. Ze probeerden het op allerlei manieren recht te praten. Dit was erg teleurstellend, maar uiteindelijk een deel van de huursom terug gekregen. Nà deze domper alsnog een prima vakantie, want met het park was niets mis. Op zich ook niet met het ruime appartement, maar als een toezegging niet wordt nagekomen voel je je misleid.

Het zwembad is lekker rustig in de ochtend (dicht van 13.00 tot 15.00). In de middag vaak naar het strand (100 m) met gratis bedden en parasols. ’s Avonds was het druk en gezellig op het park, maar alles wel volledig in het Italiaans, met erg fanatieke animatie (groot team). De omgeving vooral landinwaarts is mooi, met name richting het “Gran Sasso” park (klein uurtje rijden).

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Heerlijke vakantie gehad!

Caroline
13-8-2014

fijne camping, iedereen is heel vriendelijk. Restaurant op de camping heeft lekker eten, iets verderop veel eetgelegenheden aan het strand.

Plek was prima, keken uit op de "ruïne" kun je storend vinden of juist lekker rustig. 2 minuten lopen naar het strand.

Wij hadden een magnolia-caravan, de 2e wc was bij ons een bidet.

Voor de kinderen was het ook een prettige camping, overzichtelijk en erg kindvriendelijk. Helaas was de kinderanimatie alleen in het Italiaans, en een klein beetje Engels. Maar ondanks de taal barrière deden ze het heel leuk en waren super enthousiast.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Top camping voor jonge kinderen!

Sabrina
1-7-2014

Wij waren er in het voor seizoen maar al lekker druk. Camping is goed onderhouden, schoon en mooie palmbomen en bloemen. Ideaal aan het strand, bar aan de ene kant en er tegenover een enorme speeltuin. Dat was echt een uitkomst. Wij drankje doen kids spelen (4 jaar). Zee eerste stuk ondiep dus perfect voor de kinderen. Zwembad leuk vooral het golfslagbad. Ook de animatie zowel in de ochtend op het strand en in de middag in het zwembad. Zumba veel muziek gezellig. Animatie niet echt aan meegedaan of shows gezien alleen het geluid 's avonds was echt te hard! Gelukkig was het rond 23.00/23.30 afgelopen. Verder mis je wel een bakker, in de supermarkt verkooen ze in het voorseizoen geen brood. Het restaurant is binnen beetje jammer eet liever buiten. Qua omgeving, leuke plaatsjes was weinig moois, leuks. Niet die leuke italiaans dorpjes, hebben we wel gemist. Voor de camping zou ik zo nog een keer boeken maar niet voor de omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2014

Prima park met fijn strand

inez
5-8-2013

Direct aan zee met eigen parasol en ligbed en stoel,verplicht bij je vipkaart, dus inclusief. Ook de mogelijkheid om op het vrijstrand te gaan zitten als je even een dagje wat rustiger wil zitten. Tussen 13 en 15 uur idd geen Italianen op het strand, dus heel rustig, heerlijk! Mooi schoon water, helaas niet echt veel om te snorkelen, je kunt wel wat mooie visjes en krabben en mosselen vangen, kwallen en inktvissen! De badplaatsjes hebben meestal geen historisch centrum in de omgeving. Maar ga eens 10 km de bergen in het achterland in het wemelt van de mooie plaatsjes! Aanrader Ascoli Piceno, Atri, Silvi alto (dus niet Silvi Marina), Teramo, Gran Sasso Cheppo, op de terugweg kom je langs een stuwmeer als je Ascoli Piceno in je navigati zet vanaf Cheppo. Het villaggio: Mooi ruime stacaravans zijn de Margharita, perfect. Restaurant idd niet echt sfeervol. Roseto zelf badplaats in de avond wel veel volk op de boulevard maar niet speciaal. Neem zelf een bakpan mee, die zijn daar waardeloos.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

Top!

Simone
4-8-2013

Net terug van de 3de keer te mogen genieten op deze prachtige camping.

Was weer top net als de andere jaren... gezellige (nederlandse) mensen ontmoet. (zijn er niet super veel maar lijken er wel steeds meer te komen)

Elke keer word het wat beter op het park.

Nu was er een mooi speelveld gemaakt en liep er de hele dag een bewaker die bij vertrek een hand kwam geven en een goede reis wenste.

Zaten deze keer in de tulipano deze is een stuk kleiner dan de margherita en staan afgelegen aan de andere kant van de camping.

Maar mocht de pret niet drukken en was goed in te leven ;-)

Zat alles in wat je nodig had en je leeft meer buiten.

Het enige nadeel is de muziek van de naast gelegen camping (vooral op zaterdag zeer hard is)

De animatie blijft toch zeer gericht op de Italiaanse kindjes.

Wat erg jammer is gezien de hoeveelheid nederlanders en de animatie spreekt zeer slecht engels..

Maar ze doen zeker hun best om je het uit te leggen en een praatje te maken.

Zijn altijd zeer vriendelijk!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Camping direct aan het strand gelegen.

Ellen schrager
28-7-2013

Deze camping ligt aan een mooi langzaam aflopend strand. Je huurt bij aankomst meteen een bedje, stoel en parasol op het strand. Dit werkt prima. De caravan was prima. Alleen de ligging daarvan was een groot minpunt. Helemaal in het hoekje van de camping met helemaal geen uitzicht. Hoge struiken daardoor zie je helemaal niets. Dit zorgde ervoor dat wij geen camping gevoel kregen. Dat was wel jammer. Van het zwembad hebben wij geen gebruik gemaakt. Erg vol en druk. We misten verder leuke plaatsjes in de buurt. De kustdorpjes zijn oud en erg rommelig. Elk dorpje wordt door een spoorweg in tweeën gesplitst. Verder zijn er vrijwel geen echte sfeervolle Italiaanse dorpjes te ontdekken. Met uitzondering van Atri en Termao. Dit hebben wij wel gemist in dit gedeelte van Italië. Voor ons geen tweede keer meer. Wij zoeken toch meer het authentieke Italiaanse leven met mooie dorpjes en heerlijk Italiaans eten. Een week was voor ons voldoende.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Leuke, niet al te grote camping.

roberta_maatman
28-7-2013

Wij zijn twee weken, met onze kinderen van 8 en 12, op deze camping geweest. Het was geweldig! Bijna alleen maar Italianen, maar daarvoor ga je ook naar Italie, lijkt mij. Het is een niet al te grote camping met nette, ruime huisjes (voorzien van lakens en handdoekenpakket) direct aan het strand. Je betaalt een bedrag ad EUR 17,00 p.p/p.w voor een VIP pas. Je hebt dan o.a. gegarandeerd een plek op het strand met parasol/bed/stoel. Dus nooit meer haasten. Om 13:00 uur zijn alle Italianen verdwenen en heb je haast een privestrand. Heerlijk rustig. Animatieteam spreekt gebrekkig Engels maar is zeer vriendelijk. Gratis Wifi. Mooi kunstgrasveldje om te voetballen. Zwembad met golfslagbad (gaat wel dicht tussen de middag). Restaurant heeft prima eten maar de ambiance is minder. Lijkt meer op een kantine, met TL verlichting. Plaatsjes in de omgeving ook leuk. Het leeft alleen 's avonds niet zo. Wij hebben er een hele leuke vakantie gehad!

Gereisd familie in juli 2013

Vacanceselect

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Villagge Lido D'Abruzzo in Roseto degli Abruzzi , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Villagge Lido D'Abruzzo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.