Camping Surabaja

22 reviews over Camping Surabaja

• 2017
    9M Jongkind04-07-2017

Helemaal goed

Wat een geweldige ontvangst. We werden persoonlijk naar onze plek gebracht. We hadden een plek met uitzicht over zee en dat was geweldig. Prima restaurant (vooral de eigengemaakte tiramisu!) en goed sanitair. Geen broodjes service, maar de camping even verderop heeft dit wel. Prima strand, met korting op de strandbedjes. Kortom: een aanrader!

• 8Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Direttore generale, AMMINISTRATRICE, 04-01-2018

Dear hj_jongkind, Thanks for the amazing review of our campsite, the team and I are so pleased to see that you had an absolutely brilliant stay with us and enjoyed our beach and our tiramisù :-) We hope to see you again soon. Best wishes, Surabaja!

• Oude reviews

8Janneke van Andel10-12-2016

Super mooie vakantie pal aan zee mooi weer

Rustige camping met heerlijk restaurant mooi plaatsen erg schone nette camping

• 9Eetgelegenheden

• 9Osdorp11-09-2015

Mooie, rustige camping aan het strand

Kleine en gezellige camping met veel vriendelijke italianen. Echte Italiaanse sfeer, goed restaurant, mooi strand en redelijk ruime plaatsen. Ligt aan de spoorlijn maar dat went vanzelf. Sanitair is heel schoon, wel douchen met muntjes en geen brillen op de wc (even wennen) De streek is rustig en zeer mooi. We komen zeker nog een keer terug!

Met jonge kinderen

• 8van Andel09-02-2015

Prima camping

Wij hebben het hier altijd naar ons zin het is voor ons gewoon thuis komen.De eigenaars zijn zeer vriendelijk ook de rest van het personeel.Het achterland is ook de moeite waard om te bekijken.Wij komen hier al vele jaren zowel op heen als terugreis.e

• 6Staat v/h sanitair

• 9ida en hans mulder07-07-2014

Prettig verblijf op Surabaja

Camping Surabaja is een leuke en goed geoutilleerde camping aan de rand van Roseto. De sfeer is prettig, de medewerkers zijn vriendelijk. Het sanitair ziet er goed en schoon uit. De staanplaatsen (gras) zijn niet al te groot, maar er is bijna overal schaduw door de aanwezige loofbomen. Vanaf de camping loop je zo het (vrije) strand op, op het naast gelegen stuk strand kun je ligbedden huren en eventueel een drankje drinken bij het barretje Moomba. De zee blijft meters ondiep, maar na zo'n 30 m kun je goed zwemmen. De camping heeft een restaurant. In plm 10 minuten loop je naar de gezellige boulevard van Roseto, hier vele restaurantjes en ijszaken (Mario Magrini aanrader voor ijs). Een bezoek aan de plaatsjes Ascoli Piceno (schitterend plein en heerlijke olijven) en Teramo is zeker de moeite waard. Wij waren dit jaar voor de 2e keer bij Surabaja, komen volgend jaar zeker weer terug!

• 9Staat v/h sanitair

• 9Toelen28-06-2014

Een fantastische plek!

Camping Surabaja is een rustige familiecamping, direct aan zee.

• 7Eetgelegenheden

0 tips over Camping Surabaja