Camping Eurcamping Village

Camping Eurcamping Village
9,3

8 tips over Camping Eurcamping Village

Smits, 4-8-2015
Tot 31 juli hebben ze hier nog geen hoogseizoen en is t ook nog niet zo druk. Mooie aanbieding als je langer dan een week blijft.
Frank, 29-9-2014
Leuke omgeving (dorpjes, grotte,kastelen etc), maar niet vergelijkbaar met bijvoorbeeld Toscane.
Fam. van Galen, 24-8-2014
Mooie stad om te bezoeken: Ascoli Piceno. Restaurant in Roseto: La Casetta, niet aan de boulevard maar erg lekker (vraag bij de receptie). Uitstapje iets verder weg, maar zeker de moeite waard: Grotten di Frasassi.

Gerben, 13-8-2014
Ga met de auto het natuurgebied Grosso in bij L'Aquila. Op de top van een berg staat een kasteel (Rocco Calascio) en vlak daarvoor een Middeleeuws dorpje (Santo Stefano die Sessanio). L'Aquila zelf kun je overslaan. Is een spookstad geworden sinds de aardbeving in 2009.
freekvanwendeldejoode, 30-7-2013
En inderdaad de standtent is heel goed; lekker koel terras en lekkere drankjes
freekvanwendeldejoode, 30-7-2013

Prachtige omgeving met mooie heuvels voor als je van fietsen houdt met iets meer inspanning.Gewoon het dorp in en omhoog de heuvel op geeft al een heerlijk vrij gevoel.

Plaatsje is een langgerekte strook van strand en strandtenten. Alle relevante winkels aanwezig. Voor eten zijn we vooral op de camping gebleven (zelf en campingestaurant) dus kunnen we geen commentaar geven op restaurants in het dorp.

Rob Bosman, 29-7-2013
De strandbar is helemaal top! Heerlijk voor een cappuccino en nog lekkerder voor een aperitivo aan het einde van de dag. Je betaald voor de drankjes en krijgt allerlei lekkere hapjes of vongole erbij. Roseto ligt op loopafstand hoewel de weg in het donker wat gevaarlijk oogt. In Roseto geweldig gezellige boulevard met diverse eet- en drinkgelegenheden. Er is een zeer grote supermarkt dichtbij met verse groenten, vlees en vis.
boek, 4-6-2012
fiets huren op camping en heerlijk langs zee de kust af fietsen en hier en daar even zwemmen en luieren