Hotel Trieste

Kleine hotelsWeer vandaag18°12°
Hotel Trieste

We hebben een aantal aanbieders voor Trieste voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Trieste in het Nederlands

Met vrienden

Heerlijk Italiaans familiehotel

Jasper
7-9-2010

Hotel Trieste is een heerlijke plek om te verblijven. Het hotel ligt in het centrum van Roccaraso. Op de begane grond is een lekkere lounge, in de kelder worden elke avond de kids vermaakt in een prachtig ingerichte ruimte. In het restaurant wordt goed eten geserveerd. En gelukkig: 's avonds geen buffetten maar prima bediening aan tafel. De wijnen zijn fantastisch en kosten nog niet 1/3 van wat je in Nederland zou betalen. De hotelkamers zijn netjes ingericht, vrij ruim en met prima badkamers. Hoewel het hotel op zich niet gehorig is, is het soms aan het einde van de middag en begin van de avond toch wat onrustig door de vele spelende kinderen.

Helaas zijn er in Roccaraso zelf geen liften en moet je altijd een paar minuten rjden met de auto. Dat geldt voor alle hotels in het dorp. Maar al met al een aanrader voor wie eens wil skiën in het grootste skigebied van Europa ten zuiden van de Alpen/Pyreneeën.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Trieste in Roccaraso, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Trieste zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.