Hotel Mare Blu

Hotel Mare Blu

We hebben een aantal aanbieders voor Mare Blu voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Mare Blu

Hotel basic per vacanza di mare tranquilla

Federica
26-3-2010

Semplice, classico, cucina elementare. Camera pulita. Triste attraversare una strada con sottopassaggio ferroviario per raggiungere la spiaggia. Musica in spiaggia spesso alta e fastidiosa. Lontano dal centro per fare una passeggiata la sera. Animazione eccessiva per un albergo del tipo.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mare Blu in Pineto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mare Blu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mare Blu scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.