Camping International

6 reviews over Camping International

• 2019
    7Familie Jansen04-08-2019

Nette camping

Echt een nette camping en dichter bij het strand kan haast niet. Zeer vriendelijk personeel en eigenaar. Klantvriendelijkheid in het restaurant is echt beneden de maat en hier hebben wij ook niet gegeten. Winkeltje voorziet in basis spullen maar op een paar honderd meter afstand is een groot winkelcentrum. Dit is te lopen door het bos. Sainitair is netjes en men maakt een aantal keren per dag schoon. Helaas hebben wij wel veel last gehad van de treinen die langskomen (ook 's nachts) en hebben de ramen van de caravan dicht moeten houden. Misschien dat dit ook te maken heeft met de plek die je op de camping hebt. Plekken zijn tussenin wel klein. Eigenaar en personeel helpt met caravan op de plek zetten. Vooral veel Italianen die hier de hele zomer verblijven, vonden wij heel leuk. Weinig Nederlanders. Aqua park Onda Blue is heel leuk en heel netjes. Niet super groot maar zeker voor elk wat wils.

• 4Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10Ine08-01-2019

Prachtig!

Geweldige schone camping aan de kust. We waren met onze camper op een mooie plaats. In de omgeving is er veel te zien. Met de fiets kun je door de pijnboombossen langs de kust fietsen. Er loopt een spoor langs de camping maar we hebben er bijna geen last gehad.

Gereisd met partner in juni 2018

• 2018
    10Leo01-12-2018

Aanrader!

Mooie en rustige camping met direct toegang tot het strand vanwaar je een prachtig uitzicht hebt op de achterliggende heuvels. Je vindt alles wat je nodig hebt op de camping en in de omgeving zijn mooie dorpjes zoals Atri te bezoeken. Vriendelijk personeel en schone faciliteiten.

Gereisd met partner in juni 2018

• 10Zelda Tibaldi20-11-2018

Geweldige camping

Prachtige schone camping aan het strand met voldoende schaduw. Fantastisch voor kinderen met goede kinderanimatie en veel mogelijkheiden om te spelen. Het strand en het mooie pijnboombos maakt del uit van een natuurgebied. Het personeel van de receptie is erg vriendelijk en geeft veel informatie over de omgeving. In het restaurant kun je lekker eten voor een redelijke prijs.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

8Miranda07-02-2015

Prima camping, direct aan zee

Camping International in Pineto is een prima camping. Bijna geen Nederlanders (jippie), super schoon sanitair (muntjes, 4 min). Voor onze jongste 3,5 jr kregen we de sleutel voor de babybadkamer, wat heel fijn was. Direct aan zee, echte Italiaanse plekken, ruim strand met lekkere golven. Winkel is klein, prima brood. Leuke stadjes in de omgeving. Aardige eigenaar en personeel. Spoor is wel dicht langs de camping, maar viel ons mee, het went en dan heb je er geen last meer van. Hadden een mooie plek vooraan op de camping, zicht op zee, en heerlijk ruim. Hebben vooral ook veel gedaan in het achterland, dat is werkelijk prachtig, de bergen ook. Heel veel te zien van steden tot aan natuurschoon. Prijs-kwaliteit is prima. Onze 4 kids (3 tm 12) vonden het super en willen graag terug. Super leuk was dat onze caravan door de eigenaar op de plek werd gezet met een elektrisch karretje, ideaal. Auto fijn koel onder schaduwdak. Echt prima tijd gehad hier, gaan zeker nog eens terug.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 9Danielle Beurskens15-09-2013

Fantastische plek!

Deze schone, kleine rustige familiecamping is heerlijk! Zo gastvrij, vriendelijk en schoon. Bijna tot geen Nederlanders. Voor kinderen is het langzaam aflopende strand en het fijne zand perfect! Het restaurant kan echt beter, evenals de klantvriendelijkheid in het winkeltje. Dit is voor de eigenaar echt een gemiste kans! Het openbare sanitair is heel erg netjes en schoon. De camping ligt direct aan het strand maar ook aan het spoor. Wij hadden met de langskomende treinen geen probleem. De huisjes hebben op het prive strand een gereserveerde parasol met 2 ligbedden. Heerlijk!!

• 4Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

2 tips over Camping International

• Danielle Beurskens, 15-09-2013

Sulmona is een mooi stadje met een rijke historie waar snoepjes worden gemaakt. Deze kun je in veel winkeltjes als bloemetjes kopen. Chieti heeft een mooi park waar je bij de fontein heerlijk kunt eten. In Silvi Marina (vergaande glorie) hebben we een heerlijke pizza gegeten aan het strand bij Le Hawaii. Roseto heeft prachtige winkels. In Pineto bij Il Borgo, heerlijk vlees! De stad Penne is prachtig.

• Miranda, 07-02-2015

Teramo was een mooie stad. De Gran Sasso is een must met de wilde paarden die je echt gaat zien en geweldige vergezichten, ook heerlijk gegeten hier in een berghut. Pescara is leuk om te bezoeken.

0 vragen over Camping International

Camping International info