Weer vandaag15°-2°

5 reviews over Camping International in het Nederlands

Prachtig!

Ine,
8-1-2019

Geweldige schone camping aan de kust. We waren met onze camper op een mooie plaats. In de omgeving is er veel te zien. Met de fiets kun je door de pijnboombossen langs de kust fietsen. Er loopt een spoor langs de camping maar we hebben er bijna geen last gehad.

Gereisd met partner in juni 2018

Aanrader!

Leo,
1-12-2018

Mooie en rustige camping met direct toegang tot het strand vanwaar je een prachtig uitzicht hebt op de achterliggende heuvels. Je vindt alles wat je nodig hebt op de camping en in de omgeving zijn mooie dorpjes zoals Atri te bezoeken. Vriendelijk personeel en schone faciliteiten.

Gereisd met partner in juni 2018

Geweldige camping

Zelda Tibaldi,
20-11-2018

Prachtige schone camping aan het strand met voldoende schaduw. Fantastisch voor kinderen met goede kinderanimatie en veel mogelijkheiden om te spelen. Het strand en het mooie pijnboombos maakt del uit van een natuurgebied. Het personeel van de receptie is erg vriendelijk en geeft veel informatie over de omgeving. In het restaurant kun je lekker eten voor een redelijke prijs.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Prima camping, direct aan zee

Miranda
7-2-2015

Camping International in Pineto is een prima camping. Bijna geen Nederlanders (jippie), super schoon sanitair (muntjes, 4 min). Voor onze jongste 3,5 jr kregen we de sleutel voor de babybadkamer, wat heel fijn was. Direct aan zee, echte Italiaanse plekken, ruim strand met lekkere golven. Winkel is klein, prima brood. Leuke stadjes in de omgeving. Aardige eigenaar en personeel. Spoor is wel dicht langs de camping, maar viel ons mee, het went en dan heb je er geen last meer van. Hadden een mooie plek vooraan op de camping, zicht op zee, en heerlijk ruim. Hebben vooral ook veel gedaan in het achterland, dat is werkelijk prachtig, de bergen ook. Heel veel te zien van steden tot aan natuurschoon. Prijs-kwaliteit is prima. Onze 4 kids (3 tm 12) vonden het super en willen graag terug. Super leuk was dat onze caravan door de eigenaar op de plek werd gezet met een elektrisch karretje, ideaal. Auto fijn koel onder schaduwdak. Echt prima tijd gehad hier, gaan zeker nog eens terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Fantastische plek!

Danielle Beurskens
15-9-2013

Deze schone, kleine rustige familiecamping is heerlijk! Zo gastvrij, vriendelijk en schoon. Bijna tot geen Nederlanders. Voor kinderen is het langzaam aflopende strand en het fijne zand perfect! Het restaurant kan echt beter, evenals de klantvriendelijkheid in het winkeltje. Dit is voor de eigenaar echt een gemiste kans! Het openbare sanitair is heel erg netjes en schoon. De camping ligt direct aan het strand maar ook aan het spoor. Wij hadden met de langskomende treinen geen probleem. De huisjes hebben op het prive strand een gereserveerde parasol met 2 ligbedden. Heerlijk!!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping International in Pineto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping International zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.