Bed & Breakfast Italy Farm Stay

9.3FenomenaalScore uit 8 reviews

Bed & Breakfast info

• Rolstoel toegankelijk
  • Airconditioning
Meer bed & breakfast infoTonen op kaart

8 Reviews over Italy Farm Stay

• 10Mieke24-08-2015

Italian-Delight

Heerlijk authentiek Italiaans verblijf,, mooie natuurrijke omgeving en vele dorpjes in omstreken te ontdekken. Italy Farm Stay is enorm gastvrij, verzorgd en behulpzaam,, ik kom er graag nog 'ns terug!

• 10Rolf21-10-2014

La dolce vita

Wil je echt tot rust komen of een lekkere actieve vakantie beleven dan ben je bij Italy Farmstay aan het juiste adres. De mensen zijn bijzonder aardig en er heerst een hele relaxte sfeer. De boerderij wordt gerund door een fantastische familie waarbij iedereen zijn eigen rol heeft. Oma kookt (geeft ook kookcursussen), opa zorgt voor de dieren, de groente tuin (al het eten is biologisch) en maakt zijn eigen wijn en olijfolie. Antonello en Linda (nederlandse) zijn de eigenaren en zorgen dat alles op rolletjes verloopt. Er zijn veel mogelijkheden tot excursies, van paardrijden tot truffelhunting, een bezoek aan de kaasboer of de prachtigste wandelingen. Daarnaast is er elke donderdag markt in Sora (grote plaats op een half uur lopen of 10 min met de auto). Ook zit je aan de rand van het Abruzzi nationaal park, een prachtig gebied! Ook de accomodaties zijn er mooi en schoon, je hebt niet veel luxe maar dat mis je hier helemaal niet.

• 9Hans Reede20-08-2013

Bijzondere plek op deze wereld

De mens staat hier centraal. Niet het geld. De klant wordt in alle opzichten biologisch verzorgd zonder enige zweverigheid. Lieve mensen met aandacht voor eenieder. Mooie plek in onze , soms harde, wereld. Een plek om echt bij te komen.

• 9Thijs16-08-2013

Het echte Italië!

Wij huurden een appartementje via een touroperator. Ons appartment was een kleine, gerenoveerde boerenwoning met slaapkamer. keuken en badkamer, alles voorzien van moderne gemakken en smaakvol ingericht, inclusief een prachtig gezamenlijk terras

De buurvrouw van ons appartement was Anna, die de B&B runt. Een jonge vrouw die samen met hond Neve bijzonder prettig gezelschap was en klaar stond voor alle dagelijkse vragen en tips. Haar aanwezigheid gaf ons verblijf echt een gouden randje.

Verder kan ik alleen maar zeggen dat de mensen hier bijzonder aardig en hulpvaardig zijn. Ook al verstaan ze je niet, men doet enorm zijn best om je te helpen. Wàt een prachtplek en wat een prachtmensen!

• 9Ruben01-06-2013

Het èchte Italië

Italy Farm Stay is een organische boerderij met een B&B. Je vind er boerderijdieren zoals ezels, varkens en kippen, en een verscheidenheid aan groente en fruit, dat je overigens gerust mag plukken als je er trek in hebt. Ze maken hun eigen jam en wijn, en lunch en avondeten worden ook gemaakt van producten van eigen grond. De kamers zijn netjes en schoon. Er is geen TV en airco desgewenst tegen betaling.

Via de boerderij kunnen er verschillende activiteiten geboekt worden, zoals paardrijden of een bezoek aan een lokale kaasboerderij. Ook zijn er wandelroutes beschikbaar. In het nabijgelegen stadje Sora is op donderdag markt, en in de zomer is er elk weekend wel een festival in een van de dorpjes in de omgeving. Indien je over een auto beschikt zijn dagtripjes naar Rome, Napels en Pompeii of het strand ook goed mogelijk.

De boerderij ligt in een deel van Italië met nauwelijks toerisme. Gunstig voor de portomonnee, dat wel, maar verwacht geen grote atrracties in de directe omgeving.

• 9Ruben01-06-2013

Het èchte Italië

Italy Farm Stay is, zoals de naam al doet vermoeden, zowel een B&B als een boerderij. Een organische boerderij wel te verstaan. Je vind er kippen, ezels, varkens en een verscheidenheid aan vers fruit waarvan onder meer wijn en jam van wordt gemaakt. Ook de maaltijden worden bereid met producten van eigen grond.

De kamers zijn schoon en zien er verzorgd uit. Er is geen TV en airconditioning alleen tegen vergoeding. De kamers blijven echter relatief koel.

De boerderij ligt in een deel van Italië waar nauwelijks toerisme is, wat natuurlijk gunstig is voor de portomonnee. Toch is er in de omgeving genoeg te doen. Paardrijden, wandelen of een bezoek aan een lokale kaasboerderij. Op donderdag is er een markt in het nabijgelegen stadje Sora en in de zomer is er bijna elk weekend wel een festival in een van de dorpjes in de buurt. Als je over een auto beschikt zijn zelfs dagtripjes naar Rome, Napels en Pompeii, of het strand goed te doen.

Deze zomer ga ik zeker weer een paar dagen terug!

• 9fam stolk dordrecht01-11-2012

geweldig!

Na 1700 km rijden ontzettend gastvrij ontvangen op een geweldige plek. het verse fruit, de huisgemaakte wijn, de broodjes tomaat; de hartelijkheid. Super!! 4 dagen geweest, er is van alles te doen. Een geweldige wandeling, waar je niemand tegen komt op zoek naar de waterval, het paardrijden op een ranch waar de beste rodeo van Italie mee gaat met de rit. Het zoeken naar truffel met gids en hondjes; de sfeer en het vinden en dan erna de pasta met zelfgevonden en zelf geraspte truffel; gezellig aan de grote familietafel met australiers, amerikanen en italianen. Het was onvergetelijk! Linda, de nederlandse vrouw van antonelli, de ouders van hem; de vader die de hele dag vraagt of je nog pruimen, peren of vigo lust................. Smullen. wij waren met 2 tenten; de accomodatie om te kamperen stelt niet veel voor, maar de omgeving en alles er om heen maakt alles tot een onvergetelijke plek. We hopen zeker terug te komen.

• 9Eline09-07-2012

gastvrij en gezellig!

Bij aankomst kon ik direct aanschuiven aan het diner met de andere gasten wat een fijne ontvangst was en erg gezellig bleek. Tijdens mijn verblijf waren er gasten uit o.a. de UK, de VS en Oostenrijk. Zowel ouderen als jonge mensen, zowel gezinnen, stellen als alleenreizenden. Met een aantal van hen heb ik nog steeds contact. Mijn kamer was eenvoudig maar netjes en ondanks het warme weer (> 30gr) heerlijk koel. De airco heb ik dus niet nodig gehad. Buiten was een koelkast, een voetbaltafel, hangmatten, een boekenkast met zelfs een paar NL boeken. Er was internet dat goed werkte. Het eten was prima, zeker voor de prijs. Personeel was erg vriendelijk en gastvrij. In Pescosolido zijn weinig terrasjes of winkels, maar vlakbij ligt een leuk stadje, Sora. Op de boerderij worden leuke, betaalbare activiteiten georganiseerd die ik zeker kan aanbevelen. Verder is de omgeving prachtig om te wandelen en ideaal om er met een auto op uit te gaan en het echte, niet-toeristische Italië te ontdekken.

Bed & Breakfast Italy Farm Stay info

Building information