Hotel Grand Hotel del Parco

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Hotel del Parco voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Grand Hotel del Parco in het Nederlands

Nooit meer!

Jacques Vandromme
30-7-2012

Restaurant is een refter. Toen wij er verbleven waren er groepen jongeren op zomerkamp. In het restaurant heel veel lawaai. Eten werd op tafel gegooid. Kamer was in orde.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Hotel del Parco in Pescasseroli, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Hotel del Parco zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.