Hotel Salus

Kleine hotelsWeer vandaag28°16°
Hotel Salus
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Salus voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Salus in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Geweldig boutique hotel!

Anne-Marie, 4-6-2016

Hotel Salus is kleinschalig en top! Zeker boeken als je een paar dagen naar Pescara gaat. Aan het strand, vriendelijk personeel, eigen stuk strand met ligstoelen en parasols, mooie Schone kamers etc. Wij hadden een kamer met zicht op de Boulevard en zee. De eenpersoonskamer van onze dochter was wat klein en zonder balkon, maar daar kies je voor. Ze helpen je werkelijk met van alles en de sleutel krijg je in je handen omdat ze alle kamernummers uit hun hoofd weren.

Eén minpuntje: het ontbijt, dit is helaas niets bijzonders. Bijna geen gewoon brood, veel zoete deegwaren, weinig vleeswaren en kaas.

Ga eten bij Lido Apollo aan de overkant, erg goed!

Wij zijn een paar dagen in Pescara geweest en hebben ons uitstekend vermaakt. Hotel Salus ligt aan de boulevard en wij hadden een kamer met balkon en zeezicht, super. Op zaterdag is het oude centrum van Pescara een echte aanrader, lekkere restaurantjes en veel leuke barretjes! Strand is ook super!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Salus in Pescara, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Salus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Salus scoort een 8.89 uit 10 op basis van 2 reviews.