Hotel Il Portico

2 reviews over Hotel Il Portico in het Nederlands

Heerlijk!! echt super!

ciara muilwijk
15-7-2009

Het is een super hotel! de mensen zijn heel aardig en het is smaakt verukkelijk, je proeft gewoon dat alles vers is, want de producten worden allemaal naast het hotel op een heel groot stuk land verbouwt. de kamers zijn ruim en het is smaakvol ingericht. lekker simpel zoals je bij een agritourismo verwacht. dit is echt een aanrader en ik zou hier zeker naartoe gaan!

Een echte Agriturismo, gelegen in de heuvels van Abruzzo met prachtige vergezichten. De eigenaren zijn echt gastvrij en zeer vriendelijk. Een familie bedrijfje met ongeveer 10 kamers. Verzorging op basis van halpension mogelijk (ongeveer 22 euro per dag). Een aanrader want we hebben ieder avond heerlijk 4 á 5 gangen gegeten. Veel ingrediënten komen uit van hun eigen grond (groente, fruit, wijn en olijfolie). Er is een prachtig zwembad bij met bubbeljet. Voor kinderen is er nog een klein speeltuintje. Een aanrader voor iedereen die van het leven op het Italiaanse platteland wil genieten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Il Portico in Penne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Il Portico zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Il Portico scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.