Bed and Breakfast Dolce Far Niente

30 reviews over Bed and Breakfast Dolce Far Niente in het Nederlands

Toplocatie!

van Bremen
8-11-2018

Supernette kamer, heerlijk zwembad, lekker eten, alle uitjes tot in de puntjes geregeld. Bergen en zee, heerlijk!

Geweldig

Joyce
7-11-2018

Niets hoeft, alles kan geregeld worden. Wandelen onder leiding van een gids, raften, fietsen onder leiding van een gids. Ze hebben eigen wandelingen op GPS, ook super leuk. En het ontbijt is niet te overtreffen.

Fantastische b&b gerund door twee lieve schatten

Marjan
3-11-2018

Leuke themaweek (Italiaans koken) die gelukkig herhaald gaat worden

Aanrader wie op een unieke mooie plek wil genieten

Marjan
3-11-2018

Buitengewoon zeldzaam rustgevende plek

Een aanrader voor rust , gezelligheid en antipasta

Cor en Corrie van Dongen
2-11-2018

Gastvrije ontvangst met lekkere regionale hapjes. Smaakvol ingerichte kamer met prachtig uitzicht vanaf het dakterras. Verrassend goed smakend ontbijt met iedere dag een andere samenstelling. Ook de pasta 's avonds waren heerlijk. Zo ook n avond met de overige gasten uit eten gegaan en een wijnproeverij gedaan.

Kortom een best begin van ons verblijf in de Ambruzzen. Kom ongetwijfeld nog een keer langs om de pizza uit jullie nieuwe oven te proeven.

Super

Marja
2-11-2018

Geweldig mooie B&B; op prachtige locatie met mooie uitzichten echt een heerlijke plek om even weg te zijn. Een warm welkom van Mildred en Marcel, fijne zeer schone kamers met prima bedden, heerlijk uitgebreid ontbijt, een heerlijk zwembad en zitjes! Echt een aanrader.

de Perfectie

myriam druart
2-11-2018

bij onze aankomst werden we heel vriendelijk onthaald door Mildred en Marcel. We voelden ons onmiddellijk thuis en op ons gemak bij hen. De B&B is heel gemakkelijk bereikbaar en vanaf het terras en de kamers heb je een onvergetelijk uitzicht op het meer van Penne. Het zwembad met de ligstoelen zijn de max. De kamers zijn heel mooi ingericht met een groot bed en een heel functionele badkamer. Het ontbijt is overheerlijk met een heel grote keuze en variatie, en met verse produkten, kaas, ham, confituur, alle dagen vers fruit, omelet, heel lekker brood, Dit kun je genieten op het terras. Voor ons is dit de beste B&B van heel italie en noemt terecht Dolce Farniente. Een heel goede verhouding prijs kwaliteit. Mildred en Marcel doen er alles aan om hun gasten te plezieren, en organiseren ook trips met andere gasten, onder ander mountain bike. dikke merci aan Mildred en Marcel voor deze onvergetelijke dagen en we komen zeker terug

Celeste
19-9-2018

Heerlijk tot rust gekomen in een prachtige omgeving. Lekker geslapen, schone kamer met lekker bed en lekkere douche, heerlijk ontbijt en genoten van de prachtige omgeving. Er is heel veel te zien en te doen in de omgeving, een auto is wel noodzakelijk. Of gewoon lekker ontspannen bij het zwembad, tuindouche en/of hangmat.

Zeer lieve eigenaren die heel veel weten te vertellen over de regio en de lekkerste restaurantjes.

Heerlijk tot rust gekomen....

Geweldig

Debby
14-9-2018

Naar B&B dolce far niente geweest voor een kookweek. De eigenaars (Marcel en Mildred) hadden een heel leuk programma samengesteld waarbij we als groep 1x per dag een menu hebben gemaakt en het andere dagdeel was er een leuke activiteit gepland. We zijn naar de hoogvlaktes geweest wat ECHT een aanrader is! Daarnaast pasta leren maken bij een italiaanse familie thuis. Ik heb van alles genoten!

Voor herhaling vatbaar.

Henk BOER
9-9-2018

Wow, wat een prachtig mooie B&B. De lieve eigenaars, Mildred en Marcel maken het verblijf wel heel aangenaam, een heerlijk ontbijt, prachtige kamer en omgeving, advies om de regio te ontdekken, het organiseren van activiteiten b.v. bezoek wijnhuis of atb tocht etc. Ook voor een heerlijk diner kan worden gezorgd. Kortom een verblijf om nooit te vergeten. Wij komen zeker terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Dolce Far Niente in Penne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Dolce Far Niente zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.