Bed and Breakfast Dolce Far Niente

9,5

23 reviews over Bed and Breakfast Dolce Far Niente in het Nederlands

Celeste
19-9-2018

Heerlijk tot rust gekomen in een prachtige omgeving. Lekker geslapen, schone kamer met lekker bed en lekkere douche, heerlijk ontbijt en genoten van de prachtige omgeving. Er is heel veel te zien en te doen in de omgeving, een auto is wel noodzakelijk. Of gewoon lekker ontspannen bij het zwembad, tuindouche en/of hangmat.

Zeer lieve eigenaren die heel veel weten te vertellen over de regio en de lekkerste restaurantjes.

Heerlijk tot rust gekomen....

Geweldig

Debby
14-9-2018

Naar B&B dolce far niente geweest voor een kookweek. De eigenaars (Marcel en Mildred) hadden een heel leuk programma samengesteld waarbij we als groep 1x per dag een menu hebben gemaakt en het andere dagdeel was er een leuke activiteit gepland. We zijn naar de hoogvlaktes geweest wat ECHT een aanrader is! Daarnaast pasta leren maken bij een italiaanse familie thuis. Ik heb van alles genoten!

Voor herhaling vatbaar.

Henk BOER
9-9-2018

Wow, wat een prachtig mooie B&B. De lieve eigenaars, Mildred en Marcel maken het verblijf wel heel aangenaam, een heerlijk ontbijt, prachtige kamer en omgeving, advies om de regio te ontdekken, het organiseren van activiteiten b.v. bezoek wijnhuis of atb tocht etc. Ook voor een heerlijk diner kan worden gezorgd. Kortom een verblijf om nooit te vergeten. Wij komen zeker terug.

Een hele mooie, gezellige B&B met geweldig mooi uitzicht, dat gerund wordt door 2 super lieve mensen. Zij doen er alles aan om het hun gasten het naar de zin te maken en doen dat met alle liefde.

Elke dag begint met een uitgebreid ontbijt. Zelfgebakken brood, eitje van eigen kippen, vers geperste sap en zoveel mogelijk producten uit de regio. De kamer "Il nodge" waar wij verbleven was een klein paleisje. Goeie bedden, mooie badkamer en ruim opgezet. Heel schoon en fris en airco.

We hadden het arrangement "ontdek Ambruzzo" geboekt van 4 dagen en nog 3 dagen erbij. Wat een traktatie!! Veel natuur beleefd en lekker eten erbij.

Wij komen zeker nog eens terug, want er is nog veel te ontdekken en te genieten vanuit en op deze mooie B&B Dolce far niente.

Diepe buiging voor de gastheer en gastvrouw, Marcel en Mildred 🙏👍

Tot ziens!🙋‍♀️

Fantastisch!

Jos Rutgers
8-9-2018

Prachtig, heerlijk verzorgd verblijf. Mildred en Marcel zijn geweldige gastvrouw/heer. Schoon, heerlijke bedden en mooie kamers. Heerlijk gegeten, door Mildred gemaakt met zelf gekweekte groenten. Uitgebreid ontbijt. Prachtige omgeving en een geweldig uitzicht.

Geweldig

Jan Spaans
7-9-2018

We zijn allerhartelijkst door Mildred en Marcel ontvangen in deze fantastische goed verzorgde B en B in een prachtige omgeving. Een grote variatie aan mogelijkheden om Abruzzo te ontdekken. Een echte aanrader.

Midred en Marcel Bellissimo!

Een heerlijke plek!

Carla Visser
21-8-2018

Wat een heerlijke plek om een week te zijn, op alle fronten! Een warm welkom van Mildred en Marcel, een prachtig huis, fijne kamers, heerlijk ontbijt en welkomstmaaltijd, een heerlijk zwembad en plek om rustig te 'vertoeven'! Alles is en wordt met zorg en aandacht gedaan. En in de omgeving is genoeg moois te zien: de hoogvlakte, een kanotocht, fietstocht, wandelen, dorpjes, de Adriatische zee. En Mildred en Marcel denken op verzoek met je mee in tips voor uitstapjes. Een heerlijke plek om vakantie te houden.

Thuiskomen in een "paradijsje"!

Cher, Ellen, Wouter en Martijn
20-8-2018

Geweldig mooie B&B; op prachtige locatie met mooie uitzichten, voorzien van alle gemakken, zeer behulpzame gastgevers op alle gebied, ultieme plek voor rustzoekers maar ook goede uitvalslocatie om van alles te gaan ondernemen; bijv. wandelen, mountainbiken, naar het strand(25 min rijden), enz. enz.

Het ontbijt was "om te smullen" en ook kookkunsten van Mildred en Marcel zijn niet te versmaden! Al met al een echte aanrader. Wij komen graag terug!!

Gewoon doen!

Carolien
3-7-2018

Een heerlijke plek met een prachtig uitzicht, in een stukje Italie dat niet veel Nederlanders kennen, wat zeker niet terecht is. Prachtige hoogvlakte, maar ook heerlijk vis eten In een van de restaurantjes op zee. Marcel en Mildred geven je het gevoel, alsof je bij vrienden op bezoek bent. Het was nog iets te fris om het zwembad te proberen, maar dat doen we nog een keer over.

Wat wil je nog meer.....

Anton Filippo
30-6-2018

Alles wat je zoekt in een B&B is hier te vinden. Mooie ontvangst, lekker ontbijt, een lekker zwembad en fijne zitjes op allerlei plekken in en rondom het huis. Daarbij kunnen Marcel of Mildred je brengen en halen. Naar een restaurant, het strand of als het moet de luchthaven of de bus stop. De kamer zijn uitstekend. Ook daar ontbreekt aan niets. Abruzzo is bij niet veel mensen erg bekend en dat is eigenlijk niet terecht. Het biedt veel moois, Gran Sasso bijvoorbeeld is van adembenemende schoonheid. De Campo Imperatore (waar wij niet waren) is blijkbaar een andere bezienswaardigheid waar je moet zijn. Traditioneel eten, arrosticini, eigen wijnen (Montepulciano d'Abruzzo) kortom geen enkele reden om hier niet naar toe te gaan. Deze B&B in Penne is daarvoor een prima basis.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Dolce Far Niente in Penne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Dolce Far Niente zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.