Tijdelijk €25 aanbetaling

Dolce Far Niente

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Dolce Far Niente voor je op een rij gezet:

9.4FenomenaalScore uit 73 reviews
+33

9.4FenomenaalScore uit 73 reviews

Bed & Breakfast info

• Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

73 Reviews over Dolce Far Niente

• 10Andrea28-09-2021

Fantastisch!

Geweldige week gehad! Mooie kamers en een fantastisch ontbijt. Fijn terras met uitzicht. Marcel en Mildred zijn zeer gastvrij en hebben goede tips om de mooie omgeving te verkennen. Genoten van de pizza avond en de wijnproeverij!

• 9Mendy30-08-2021

Genoten van een TOP week!

Voor de 3e keer hier volop genoten, deze keer met partner en vrienden en voor het eerst met eigen auto. De rustige ligging, de uitzichten, de heerlijke bedden, het voortreffelijke ontbijt en de gezelligheid. Alles klopt! In de omgeving is er een diversiteit van dingen die je kunt doen: wandelen, fietsen, strand, dorpjes bezoeken of gewoon relaxen (wij hebben het allemaal gedaan). De pizza-avond is een echte aanrader en de nieuwe wijnbar in Penne een aanwinst voor het dorp. Wij hebben weer mooie herinneringen gemaakt in een TOP week bij/met Mildred en Marcel.

• 9Betty Tuinier24-08-2021

Fantastisch!

Fantastische plek, geweldig uitzicht! Mooie kamer, goede douche, lekkere bedden. Maar ook de gastvrijheid van Mildred en Marcel! Wij voelden ons zeer welkom en werden verwend met een fijne “Welkom” borrel. Mildred kookt heerlijk en de ontbijtjes zijn subliem!

• 9Jael Donselaar19-08-2021

Dit jaar voor de tweede keer bij de B&B geweest! Het is er heerlijk,ruime kamers en een fantastische locatie, niets is het Marcel en Mildred te veel om het je naar de zin te maken!

• 10Lisette18-09-2020

FANTASTISCH

We hebben het hier super gehad , zeker nog eens terug naar deze schitterende locatie . Lieve gastvrije mensen , Mildred en Marcel die ten alle tijde voor je klaar staan . Met een hapje en drankje en leuke adviezen voor een wijnproeverij , heel spontaan . Nog nooit zo uitgebreid een proeverij meegemaakt met zulk lekkere hapjes. Echt de moeite waard om dit bij hun af te spreken . Elke ochtend verrast te worden met een overheerlijk ontbijt , elke dag iets anders . Top , ook de kamers en het uitzicht . Heerlijk in de hangmat hangen en millimeters ver weg kunnen kijken. Af en toe in het lekkere zwembad af kunnen koelen. Leuke uitstapjes gemaakt ook naar het prachtige strand. Ik kon zelf niet veel ondernemen vanwege mn lichamelijke beperking , maar daarom gaan we zeker terug om dit nog eens te mogen ervaren . Jullie zijn toppers !!

• 9marjan en leo11-09-2020

super

Heel gastvrije B & B. Super goede tips over de omgeving. Heel fijn ontbijt. Lekker terras, Goed uitzicht. Prachtig en pittig wandelen maar het strand is ook niet ver. Heerlijk om tot rust te komen en verwend te worden. Een auto is wel echt nodig.

• 10Rudie en Dorothe Mom04-11-2019

4 dagen lang genoten van deze geweldige b&b

Het was geweldig! Fantastisch ! Goed verzorgd bij aankomst een heerlijke maaltijd genoten ! Elke morgen een heel goed verzorgd ontbijt !! Echt een aanrader ! Gaan zeker terug ! Bedankt Marcel en Mildred 😘

• 10Els16-10-2019

Heb deel genomen aan de kookweek, geheel en zeer goed verzorgd. Onder begeleiding van de kookjuf heerlijke gerechten klaargemaakt en gegeten. We hadden een hele gezellige groep. Leuke uitstapjes gemaakt naar oa. de hoogvlakten, heel bijzonder. Zelf originele pasta gemaakt (workshop) en later ook gegeten. Wijnproeverij bezocht. Veel van de omgeving gezien. De kookweek is echt een aanrader. Mildred en Marcel is niets teveel, prachtige locatie en heerlijk eten en drinken.

• 9Dike Leget15-10-2019

Héérlijk

Met 2 vriendinnen en dochter deelgenomen aan de kookworkshops. Was letterlijk een heerlijke tijd. Mildred en Marcel zijn zeer gastvrij en alles kan gevraagd worden. De kamers zijn mooi, en hartstikke schoon. De groep was heel gezellig en de kookjuf was geweldig en zeer geduldig. We hebben veel gekookt en natuurlijk alles opgeruimd en ontzettend lekker gegeten. Het ontbijt was goed verzorgd, en voor mij heel belangrijk, lekkere koffie.

• 10Mirjam Bosveld03-10-2019

We hebben deelgenomen aan de kookweek. Echt een aanrader. Tijdens verblijf ontbreekt het je aan niets door de hele goede verzorging van Mildred en Marcel. Van overheerlijk ontbij met verse jus d’ orange tot uitstapjes in de omgeving. Wijnproevers, bezoek hoogvlakte, pasta workshop, tips voor goede restaurants enz.

Bed & Breakfast Dolce Far Niente info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Contrada Pluviano 32, I-65017