Bed and Breakfast Dolce Far Niente

13 reviews over Bed and Breakfast Dolce Far Niente in het Nederlands

Het lekkere niets doen.

J van Ommen
9-6-2018

Het lekkere niks doen (Dolce far niënte) komt hier goed tot zijn recht. De eigenaars zetten hun beste beentje voor om het jou naar de zin te maken. Naast gezelligheid staan ook netheid, frisheid, heerlijk eten en goed slapen hoog in het vaandel. Het uitzicht is mooi de omgeving prachtig. Fietsen, wandelen, cultuur snuiven, wijnproeverijen e.d. kan allemaal daar. Bijkomen op of in hun zwembad is dan n prettige afsluiting van de dag of ook een prettige dagbesteding. Daar verblijven is precies doen wat jij wilt; je kan druk bezig zijn maar ook totaal tot rust komen door lekker niets te doen. Een aanrader.

Super gastvrij

Peter&Corin
27-9-2017

We werden gebeld door Mildred:wanneer denken jullie hier te zijn.Want de weg is afgesloten,dan kom ik jullie halen bij het bikers café.Het is nl te ingewikkeld om de alternatieve route uit te leggen!

Dit was het begin van een gastvrouw en gastheer zoals je dat wenst in je b&b vakantie adres.

Schone kamer,heerlijk ontbijt(afkicken thuis hoor), de lekkere aankomst pasta maaltijd, het verrukkelijke 3 gangen diner...

De enige die niet blij is na deze week is de weegschaal;-)

Want Mildred en Marcel kenden óók nog eens goede restaurantjes in de omgeving.

Sowieso veel info over de omgeving, goed onderzocht en beoordeeld door M&M zelf.

Eigenlijk geen minpunten,misschien alleen el tigre en luna....ik had ze graag mee naar huis willen nemen,wat een schatjes😍

Op twee dingen na erg goed,is aan te bevelen,super

Willem en marianne
27-9-2017

Alles prima, alleen veel gestoken in kamer Olivia,nare bulten, geen gaashorren bij ramen open en warme kamer s-nachts

Ook matige adresaanduiding, geen naam en Huisnr aan de straatkinderen, wordt hersteld.

Het was geweldig

Karin en Ton
20-9-2017

Mildred en Marcel hebben ons een heerlijke week bezorgd. Het ontbijt was voortreffelijk. Ze zijn super gastvrij en uitermate behulpzaam. De kamers waren heel schoon.

Sonja & Danny
9-9-2017

Wil je rust en onthaasten is dit de ideale plek, mooie kamers,lekker afwisselend ontbijt en 2 heerlijke uitbaters

Een absolute aanrader

Christine & Ward
28-7-2017

Als je laat aankomt (was al ruim na 22:00) heb je niet veel zin meer om dan nog een restaurantje in de buurt te zoeken. Mildred kan dan zorgen voor een lekkere pastamaaltijd.

Ze stelden ons via mail voor om ons tegemoet te komen in het nabijgelegen stadje Penne en ons vanaf daar te begeleiden naar de B&B omdat ze vreesden dat we anders de B&B niet zouden vinden in het donker.

DolceFarNiente ligt wat afgelegen (wat een rust!) maar als je de gps-coördinaten (zie website) ingeeft lukt het ook wel op je eentje. Toch een mooie geste.

De kamers zijn heel mooi ingericht, prima bedden. Alles nagelnieuw.

Heel lekker en gevarieerd ontbijt. Versgeperst fruitsap, koffie,thee, alle soorten beleg, fruit, yoghurt, tomaten uit eigen tuin,... en een surprise

Dat allemaal terwijl je van op het terras uitzicht hebt op de imposante Majella.

Dat brengt ons bij de uitstapjes. In de cantina ligt een infomap om je uitstappen te plannen, maar je kan hiervoor ook je bij Mildred en Marcel terecht. De infomap wordt trouwens constant verder aangevuld.

Een auto is wel een must en een aanpassing aan de Italiaanse rijstijl ook :-)

heel mooi en fantastisch

Ergul
27-7-2017

B&B, kamers, gastvrijheid van de host, geweldig ontbijt, sfeer, rust, natuur, ligging, omgeving allemaal heel mooi

Mirjam
29-5-2017

De omgeving is prachtig, de kamers en het ontbijt geweldig en Marcel en Mildred zijn supergastvrij.

Echt het lekkere niks doen.

Van Ommen
28-5-2017

Dolce far niente (het lekkere niksdoen) geldt hier alleen voor de gasten want de eigenaren hebben het te druk met jou als gast om zelf niks te doen. Het begint al bij het ontbijt en stopt pas ver na het avondeten. De kamers gloednieuw en brandschoon verzorgen een heerlijke nachtrust. De omgeving is te bekijken van veraf en dichtbij, beide de moeite waard. Alles mooi en goed maar de grootste eer gaat m.i. uit naar Mildred en Marcel die van het verblijf niet feestje maken.

Rust, natuur, luxe, strand, bergen, lekker eten, zwemmen alles is te vinden bij b&b dolce far niente. In de ochtend beginnen met een luxe ruim ontbijt en de dag begint al goed! S'avonds hebben we genoten van de heerlijke kookkunst van de eigenaren en de dag eindigt ook goed! Wij hebben even heerlijke kunnen ontspannen samen met onze 5 maanden oude baby. De eigenaren doen er alles aan om het ultieme genieten ook echt uit te laten komen.

Wij denken dat dit voor iedereen een uitstekende locatie is om even helemaal tot rust te komen en het echte authentieke Italie te ontdenken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Dolce Far Niente in Penne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Dolce Far Niente zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Dolce Far Niente scoort een 9.22 uit 10 op basis van 14 reviews.