Camping Ripari di Giobbe ***

Review geschreven door Esther

Een geweldige locatie

Esther,
27-2-2006

Een geweldige locatie. We hadden in september 2005 een mobilhome gehuurd. Maar van de camping zelf hoeft u niks te verwacht. We hadden wel veel geluk met ons uitzicht op zee en dat we helemaal over het strand konden kijken. Wat trouwens maar bij 1 mobilhome mogelijk was. De rest van de mobilhomes keek wat uit op zee. Wat wij wel begrepen hebben is dat ze ontzettend bezig waren met de camping en dat het sanitair wat vernieuwd was er keurig uitzag. Maar ja daar hoef je geen gebruik van te maken als je een mobilhome hebt. Wat ik wel heel jammer vond was dat wij geen gebruik konden maken van een wasmachine. "kaputo" heet dat in het italiaans. Wel een hele mooie mobilhome was ook pas het eerste seizoen dat ze er stonden. Wel heerlijk aan het strand. Leuk baaitje. We hebben wel een heerlijke vakantie gehad. Maar nogmaals de camping stelt echt niks voor.

Gereisd anders in februari 2006