Camping Ripari di Giobbe

5 reviews over Camping Ripari di Giobbe in het Nederlands

Meraviglioso!

PeetevanSpankeren
28-7-2013

Deze plek is goddelijk! Goed, het is even zoeken,maar dan heb je ook wat.

Prachtige ligging, perfect uitzichtlozer zee. Zeer vriendelijk personeel. En rust!

2008

In juli 2007 daar geweest met 4 kinderen in leeftijd van 11-13-15-16. t was balen in eerste instantie, maar we hebben gelukkig een groot aanpassingsvermogen. voor de oudste twee jongens speelde het slechte weer in nederland in mijn voordeel. beter hier in de zon dan thuis in de regen. na 3 dagen was het ijs gebroken en maakten de kids kennis met italiaanse kinderen. de vakantie was gered!!! camping stelt niks voor. echter de mobile homes van vacanceselect waren perfect. de zee was schoon, alleen na slecht weer 2 a 3 dragen troebel, maja....de golven waren dan wel kicken.

het ijs en het eten in ortona is voldoende aanwezig. voor fietsers een aanrader, als je van klimmen houdt passo de lanciano of op een uur rijden de Gran sasso. Pescara op een half uur rijden. Chieti met een MEGALO mall op een uurtje rijden.

niet iets om met tieners heen te gaan, maar voor de rust en schoonheid best ok. prijs/kwaliuteit dik in orde.

winkel en restaurant stellen voor "hollandse" begrippen nix voor.

2007

Wat een geweldige ligging

Roge en Marlie
18-11-2007

Wat een geweldige ligging. We hadden een mobil home geboekt via een Touroperator een deze waren prima. Je hebt een terras voor je mobil home met uitzicht op zee. Echt geweldig. De camping stelt verder niets voor, maar als je gaat voor rust, natuur en zee is dit een prima plek. Voor kinderen niet zo geschikt. Ortona is een leuk stadje, waar je 's avonds lekker op het terras kunt zitten. We vonden het hier geweldig omdat het heerlijk rustig was. We waren er in de derde week van september en er waren nog maar vijf andere plekken bezet op de camping. Nadeel was wel dat restaurant al dicht was en je voor broodjes naar de supermarkt moest. (een grote super ligt op ongeveer vijf minuten rijden). Je hebt wel echt een auto nodig, want zonder zit je hier zeer afgelegen.

2006

Ook wij zijn hier geweest in een mobilhome en wij zijn milder. De locatie van de mobilhomes is absoluut top met perfect uitzicht over zee. Sanitair heb je voor zowel de mobilhomes als de meeste andere huisjes die door de eigenaar zelf worden aangeboden IN het huisje zelf. De camping ligt midden in de natuur, maar toch heb je op 4 km een groot winkelcentrum met een enorme supermarkt, dus alles bij de hand.

Voor (kleine) kinderen is het echter niet optimaal: bij het prive strand loopt de zee heel snel diep af (3 meter in het water is het al 2 meter diep), verder voor kleine kinderen geen faciliteiten om te spelen of sociaal programma.) Het restaurant van de camping stelt ook weinig voor. Maar wij vonden het geweldig: rust, natuur, zee, eenvoud en geen entertainment. Je hoort gewoon de zee vanaf het terras van je (buiten het seizoen goedkope) mobilhome en verder niks.

Heerlijk, al raden wij het niet aan aan kinderrijke gezinnen...

Een geweldige locatie

Esther
27-2-2006

Een geweldige locatie. We hadden in september 2005 een mobilhome gehuurd. Maar van de camping zelf hoeft u niks te verwacht. We hadden wel veel geluk met ons uitzicht op zee en dat we helemaal over het strand konden kijken. Wat trouwens maar bij 1 mobilhome mogelijk was. De rest van de mobilhomes keek wat uit op zee. Wat wij wel begrepen hebben is dat ze ontzettend bezig waren met de camping en dat het sanitair wat vernieuwd was er keurig uitzag. Maar ja daar hoef je geen gebruik van te maken als je een mobilhome hebt. Wat ik wel heel jammer vond was dat wij geen gebruik konden maken van een wasmachine. "kaputo" heet dat in het italiaans. Wel een hele mooie mobilhome was ook pas het eerste seizoen dat ze er stonden. Wel heerlijk aan het strand. Leuk baaitje. We hebben wel een heerlijke vakantie gehad. Maar nogmaals de camping stelt echt niks voor.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ripari di Giobbe in Ortona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ripari di Giobbe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.