Bed and Breakfast
Bed and Breakfast Abruzzo Segreto

We hebben een aantal aanbieders voor Abruzzo Segreto voor je op een rij gezet:

1 review over Bed and Breakfast Abruzzo Segreto in het Nederlands

Gastvrije B&B, centraal gelegen.

Ria
8-11-2010

Eigenaars zijn Italiaans/Iers dus spreken beide goed Engels. Handig voor informatie en tips e.d. Uitstekend restaurant op 5 min. lopen. Gunstig gelegen voor uitstapjes naar Gran Sasso, St. Stefano, Sulmona e.d. Uitgebreid ontbijt voor Italiaanse begrippen. Navelli zelf is ook een rondwandeling waard. Is een middeleeuws uitziend dorpje tegen een heuvel aan gebouwd.

Gereisd Met partner in Fri Oct 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bed and Breakfast info

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Abruzzo Segreto in Navelli, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Abruzzo Segreto zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.