Camping Rivanuova

KinderhotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag13°3°
Camping Rivanuova
7,4

Omschrijving
Op Rivanuova Camping Village (Martinsicuro, Abruzzen) zit je direct aan een fijn zandstrand. De camping heeft ook een eigen zwembad dat de hele dag open is. Hier zijn ze streng op regels in het zwembad en op de staanplaatsen, wat zorgt voor een nette camping. Ga zeker deze regio in het midden van Italië ontdekken en loop eens naar het dorpje.

Laatste review

Pluspunten: Het is een prima strandcamping. Je loopt zo naar het strand en de camping ligt in het dorp en aan de boulevard van Martinsicuro. Campingwinkel was altijd open. De plekken zijn voor Italië best groot. Je kan gemakkelijk een koelkast huren. De jongens vonden het zwembad heel erg leuk.

Minpunten: Geen toiletpapier, sanitair was voor het oog schoon maar de wanden en de gootjes waren echt goor. Er zijn veel regels en daar moet je je op instellen. Bij de receptie meten ze met twee maten.

Kenmerken

14-8-2018

Uitstekende camping, goede uitvalsbasis

Gerard,
3-8-2018

Mooie camping, ligging aan mooi strand met prima zwemgelegenheid, geschikt ook voor kleine kinderen omdat de zee vrij ver tamelijk ondiep is en golven gebroken worden door rotseilanden. Mooi zwembad. Redelijke ruime plaatsen, deels schaduwrijk. Sanitair prima. Tips in de omgeving: Ascoli Piceno, Civitella del Tronto (veel sfeer ‘s avonds), Gran Sasso plateau (kan met de kabelbaan maar ook prima met de auto te doen); de autoroute over het plateau richting Santo Stefano is geweldig!, l’Aquilla (veel aardbevingsschade, veel bouwwerkzaamheden, San Benedetto is prachtig). Met 6 personen en een tent betaalden wij in juli €59 per nacht (incl 10% anwb korting). Hygiene sanitair uitzonderlijk goed. Eetgelegenheid oogt goed, echter geen gebruik van gemaakt.

Echt nooit meer

Bas,
30-7-2018

Camping zelf is best mooi, maar absurde regels. Zwembad is verouderd en zou wel een opknapbeurt mogen hebben . Kinderen mogen niets. Niet alleen zwemmen en ook niet alleen naar de speeltuin. De directe omgeving van de camping is net de getto (oud en vies) de zee is wel erg lekker en fijn met kleine kinderen. Voor ons geen tweede keer.

Heerlijke camping!

Simone,
27-7-2018

Fijne camping! Mooie nieuwe mobil homes met genoeg privacy. Tussen 13.30 en 16.00 is het siësta, heerlijk! Gelukkig zien ze er ook goed op toe dat de kinderen niet zonder ouder in het zwembad zijn of na 21.00 alleen op hun fietsje rondcrossen over de camping. Camping ligt aan zee, we hadden super bedjes bijna vooraan. Hoe fijn is dat. Je kunt ook gebruik maken van kano's, dat vonden onze tieners ook erg leuk. Aan de boulevard kun je prima eten. Op de camping ook maar dat hebben we niet gedaan. Vanwege overheidsregels mag je geen kaarsen, bbq op kolen etc. Kortom: hele fijne camping met zee, zwembad, restaurants in de buurt. Wat wil een mens nog meer ;-)

Regels regels regels regels

Iris,
23-7-2018

Camping zelf is mooi, maar vreselijke regels. Zwembad is verouderd. Kinderen mogen niets. Niet alleen zwemmen tot 12 jaar ookal hebben ze A, B en C. Niet alleen in de speeltuin en fietsen is verboden. Tussen 13.00 en 16.00 mag je de camping niet op of af en moet je rustig hem doen dus ook geen spelletjes bij de caravan. We deden een spelletje en werden erop aangesproken. Waxinelichtjes op tafel mogen ook niet. Enz enz Als we dit van tevoren hadden geweten �. Juist een camping uitgezocht wat kleiner is en wat geen terassencamping is en waar de kids lekker kunnen fietsen en lekker hun gang kunnen gaan.NIET DUS. Voor alles zijn regels. Nooit meer!!!

Sanitair is wel redelijk schoon. Wel zelf toiletpapier meenemen.

Top camping🌴☀️🇮🇹

Rinske Kunst,
21-7-2018

Erg gezellige en goedonderhouden camping! Mooie en gezellige stacaravan plekken... staan in een cirkel ( maar met voldoende privacy). Erg schone was/ douche ruimte voor de campinggasten ( hoewel wij hier zelf ook gebruik van maken,ook al hebben wij een stacaravan) .Prima zwembad - open van 9.30 uur tot 19.00 uur ( badmuts verplicht). Er is tussen 13.30 uur en 16.00 siësta, maar zwembad blijft wel open. Per caravan een gereserveerde strandplek met parasol- heerlijk schuinaflopende zee (douches en toilet aanwezig op strand). Super vriendelijk personeel. Leuk en actief (maar niet opdringerig) animatieteam. Onze pubers van 15 en 18 hebben zich prima vermaakt. Top camping! Zeker voor herhaling vatbaar. 🇮🇹☀️🌴

Geweldig. Ook de mensen van touroperator

Judith,
30-1-2018

N klein minpuntje was dat we veel last van mieren hadden maar dat was dan ook het enige.

Prachtige camping direct gelegen aan strand

Arturo,
12-1-2018

Grote staanplaatsen (zeker voor italiaaanse begrippen), groot rustig strand met in het weekend gezellige Italianen.

Prima sanitaire voorzieningen.

Fantastisch!

Familie Kuipers,
30-8-2017

Voor de 2e keer geweest. Weer een hele mooie vakantie gehad.

Prima zwembad, fantastisch strand en altijd vriendelijke, enthousiaste en actieve animatie.

Aardig en behulpzaam personeel. Eten is heel goed en voor een kopje heerlijke koffie op het terras betaal je maar € 1,-.

Alleen afhaalpizza is altijd lang wachten!

In het zwembad is een badmuts verplicht. Zijn ze streng op.

Heerlijk volgend jaar weer!!!!

Callista,
14-8-2017

Echt een supercamping!!Waren hier voor de 3de keer en gaan ook volgend jaar zeker weer.Alles klopt hier gewoon een heerlijk strand,een supermarktje die alles heeft,een bar bij het zwembad die super goedkoop is,lekker zwembad(helaas wel strenge badmeesters)Sanitair wordt de hele dag schoon gemaakt,je kan heerlijk naar een dorpje lopen allemaal top!

Hebben al heel veel italiaanse camping gehad gaan niet vaak naar hetzelfde maar DEZE is echt TOP!!!!

Vacanceselect

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Rivanuova in Martinsicuro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Rivanuova zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.