Camping Rivanuova

Camping Rivanuova
8,1

133 reviews over Camping Rivanuova in het Nederlands

Geweldig. Ook de mensen van touroperator

Judith
30-1-2018

N klein minpuntje was dat we veel last van mieren hadden maar dat was dan ook het enige.

Prachtige camping direct gelegen aan strand

Arturo
12-1-2018

Grote staanplaatsen (zeker voor italiaaanse begrippen), groot rustig strand met in het weekend gezellige Italianen.

Prima sanitaire voorzieningen.

Fantastisch!

Familie Kuipers
30-8-2017

Voor de 2e keer geweest. Weer een hele mooie vakantie gehad.

Prima zwembad, fantastisch strand en altijd vriendelijke, enthousiaste en actieve animatie.

Aardig en behulpzaam personeel. Eten is heel goed en voor een kopje heerlijke koffie op het terras betaal je maar € 1,-.

Alleen afhaalpizza is altijd lang wachten!

In het zwembad is een badmuts verplicht. Zijn ze streng op.

We hebben een aantal aanbieders voor Rivanuova voor je op een rij gezet:

Heerlijk volgend jaar weer!!!!

Callista
    14-8-2017

Echt een supercamping!!Waren hier voor de 3de keer en gaan ook volgend jaar zeker weer.Alles klopt hier gewoon een heerlijk strand,een supermarktje die alles heeft,een bar bij het zwembad die super goedkoop is,lekker zwembad(helaas wel strenge badmeesters)Sanitair wordt de hele dag schoon gemaakt,je kan heerlijk naar een dorpje lopen allemaal top!

Hebben al heel veel italiaanse camping gehad gaan niet vaak naar hetzelfde maar DEZE is echt TOP!!!!

Fijne camping

Ommen
    1-8-2017

Het is een heerlijke camping met fijne zee waar je snel kan komen. Wat echt heel jammer is, is de badmeester die zo streng is en om alles fluit. Hij kwam bij ons zelfs klagen dat wij de parasol 20cm verschoven hadden, dit verpest toch wel enigzins je vakantiegevoel maar gewoon vriendelijk blijven lachen.

Oude reviews (archief)

Heerlijke strandmping met mooi zwembad

Robert
    29-8-2016

Tent gehuurd bij touroperator en dit was prima geregeld. Sébastien van touroperator was een relaxed gast die elke dag een praatje kwam maken. Hij had leuke tips voor uitstapjes. De dorpjes in de omgeving zijn leuk om te bekijken en typisch Italiaans. Het binnenland is bergachtig en levert schitterende uitzichten op. Het Gran Sasso gebied is erg mooi om te wandelen en te klimmen en gaat tot een hoogte van dik 2900 meter. Dit is maar een uurtje rijden. Voor het zwembad van de camping hoeft niet betaald te worden en is gewoon de hele dag open in juli en augustus. Het strand is super dichtbij en via het hek van de camping (te openen met je polsbandje) ikan je op het strand liggen waar je wlit. Sanitair was schoon omdat er o.A. geen wc papier aanwezig was. Moest je zelf voor zorgen. Werd ook de hele dag schoon gemaakt. Wifi was echt super omdat de zendmast bij de tenten stond. Al met al een topvakantie die ik zeker kan aanbevelen!

Heerlijke camping direct aan strand!

Vladimir
    16-2-2016

Afgelopen 3 jaar al naar deze camping geweest, voor dit jaar (2016) nogmaals geboekt maar nu in een sta-caravan van de camping zelf (voorgaande jaren tent van touroperator). Zeer nette camping, goed onderhouden sanitair (meerdere keren per dag schoongemaakt) en direct aan het strand gelegen. In de directe omgeving niet heel veel te doen, maar uitstapjes naar bv Rome of San Marino zijn goed te doen. Zwembad is een aangename verkoeling, maar wel wat simpel. De kids iedere avond genoten van de mini disco en regelmatig leuke shows van het animatie team.

Top

Jacob van der Veen
    28-8-2015

Als je van zon zee strand en lekker eten houdt moet je echt hier heen. De omgeving is ook interessant kleine dorpjes leuke restaurants. Het personeel spreekt bijna allemaal wel engels of duits. Restaurant op de camping heeft lekker eten alleen niet echt gezellig. In het dorp langs de boulevard hebben er genoeg. Het is ons best bevallen, zaten in een tent van een touroperator. Sanitair werd de hele dag door onderhouden.

Prima camping

Stefan van Egmond
    10-8-2015

Goede camping met de juiste sfeer, ligt perfect bij strand en gezellige boulevard.

eetgelegenheden genoeg op loopafstand.

Het zwembad is goed maar simpel, een paar kleine glijbanen.

Personeel is heel vriendelijk, animatie is voornamelijk Italiaans maar zijn erg enthousiast en niet opdringerig.

Op de camping is het overgrote merendeel ook Italiaans.

Omgeving is mooi, vanaf het strand zie je de bergen , er zijn talloze mooie bergdorpjes op korte afstand.

Geweldig door super animatieteam!

Ingrid
    3-8-2015

Wij verbleven in een nieuwe mobilhome Adria XL. Deze was keurig met ekkere bedden en airco! De camping is mooi onderhouden en ligt aan het strand. Tussen camping en strand ligt alleen een weg.

Wat het geweldig maakte deze camping, is het het super animatieteam. Elke avond gaven zij en super show. Dus bedankt aan Chalien, Giovanni, Daniel, Gabriel, Vincenzo, Bernadette, Sara en Frederika, Georgia en Antonio.

We hebben een aantal aanbieders voor Rivanuova voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Rivanuova in Martinsicuro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Rivanuova zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Rivanuova scoort een 8.08 uit 10 op basis van 153 reviews.