Hotel Leucò

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Leucò voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Leucò

Non gestito bene

Massimo
20-8-2016

Amimazione per bambini buona cibo scadente. e cucinato malissimo 3 giorni doccia fredda pulizia camere superficiale la stuttura ē bella ma non è diretta da persone qualificate.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Leucò in Martinsicuro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Leucò zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Leucò scoort een 1 uit 10 op basis van 1 reviews.