Camping Duca Amedeo

4 reviews over Camping Duca Amedeo

• 2018
    8j de jager01-10-2018

perfecte vakantieplek , geen/weinig nederlandsers

komen hier de laatste 3 jaar , tussen 1 of 3 weken . Reserveren bij campingeigenaar een huisje , met veranda . Dit is incl. wifi , perfecte ontvangst , verder zit bij huursom inbegrepen gereserveerde strandbedden incl. parasol . Vriendelijke eigenaren , problemen worden direct opgelost .Veel zonnepanelen op camping voor eigen elektriciteit en warm water . Huisje is goed schoon met voldoende inventaris .Ligging van de camping , 100 mtr . van strand , en promenade . Centrum van stadje op plm. 1000 mtr , kleine supermarkt op 200 mtr . In de omgeving enkele grote winkelcentra . Op korte en lange afstand is veel te zien , soms erg verrassend , omschrijving ontbreekt in reisgidsen . Animatie voor kinderen t/m tienerleeftijd voldoende , wel in italiaans . Voor volwassen regelmatig thema avonden . Omgeving van camping zeer geschikt voor fietsers en motorrijders , van vlak niveau , fietspad langs de kust , tot zeer zwaar , bergen .

• 8Staat v/h sanitair

• Oude reviews

8gjdenhartog29-08-2013

Goede camping, direct aan zee

Prima camping! De kampeerplaatsen zijn ruim en allemaal voorzien van voldoende schaduw.

• Oud sanitair, wel goed onderhouden.
    • Eind augustus waren we de enige Nederlanders en, op twee Duitsers na, ook de enige niet-Italianen. Alle mededelingen (via intercom) worden in het Italiaans gedaan.
    • Het personeel spreekt redelijk/goed Engels.
    • De eigenaar oogt wat nors, maar is bijzonder vriendelijk.
    • Er wordt veel georganiseerd op en rond de camping. Dagelijks yoga, aqua gym, baby-dance en 's avonds om entertainment voor oudere kinderen. Op het strand zijn (naast de yoga en aquagym) leuke, kleine activiteiten. Ook werd er op een avond een bbq georganiseerd voor de gasten, gratis. De eigenaar kwam ons daar speciaal voor uitnodigen (omdat het vlees en de wijn speciaal uit deze regio kwam).
    • De weg tussen camping en strand is veilig (weinig auto's, veel fietsen)

• In de omgeving met name 'goedkope restaurants', lekker eten!
    • Wij houden van hippe lounge-tenten, die waren er niet.
    • 6Staat v/h sanitair

• 5H.Vorderman13-08-2013

Eenvoudige camping met alleen Italiaanse gasten.

Ik was hier van 4 t/m 11 aug. in een appartementje voor 2 personen. Eerst zat ik een weekje in een stacaravan op camping Rivanuova. Beide campings liggen naast elkaar. De overgang was erg groot. Duca Amedeo is een kleinere camping met minder faciliteiten. Ik zat in een appartementje in het woonhuis v/d eigenaren midden op de camping. Het appartementje (nr. 5) was erg eenvoudig en gehorig. Je hebt een slaapkamer met een slecht 2-persoonsbed, een stoel en een kast en een aparte verouderde badkamer. De douche zit midden in de badkamer zonder een afscheiding. Dus bij elke douchebeurt is de hele badkamer kletsnat. Regelmatig kwam er geen warm water uit de douche. Er is airco (20 euro per week). Maar die deed het regelmatig niet.(positief: ik kreeg na melding wel keurig mijn geld terug!). Personeel is wel behulpzaam en vriendelijk, maar spreken slecht Engels. Zwembad is een vierkantje bak, maar het strand ligt gelukkig op 1 minuut lopen. Je hebt wel 2 eigen strandbedjes met parasol.

• 2Staat v/h sanitair

Alleenreizend

1 tip over Camping Duca Amedeo

• gjdenhartog, 29-08-2013

Vanuit de camping zijn de volgende uitstapjes te maken: - Gran Sasso (centro commerziale) - Rome - Ancona (leuk stadje!) - Pescara

Huur een strandstoel bij de camping (10 euro per dag, bij accomodaties inbegrepen).

Restaurant Casa Bianca (tegenover camping, wit restaurant) is een aanrader. Heerlijke fles prosecco voor 14 euro.

0 vragen over Camping Duca Amedeo

• Aantal campingplaatsen50 tot 200