Appartement Centro Vacanze Poker

AppartementWeer vandaag29°18°
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Centro Vacanze Poker voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Centro Vacanze Poker in het Nederlands

Aanrader

mario
30-5-2011

Mooi verblijfplaats vriendelijk personeel wel 1 minpuntje is er allemaal in het italiaans te doen. Enkel aan de balie is er een iemand die gebroken Engels spreekt

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Centro Vacanze Poker in Lido di Casalbordino, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Centro Vacanze Poker zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Centro Vacanze Poker scoort een 7.6 uit 10 op basis van 4 reviews.