Hotel Tiziana

• Onvoldoende: 1 - 5

Pessimo

Laura
10-7-2017

Albergo fatiscente camere piccole condizionatori antichi portone di entrata aperto giorno e notte gente che disturba a tutte le ore .mio figlio si e sentito male di notte aveva bisogno di una camomilla portiere di notte inesistente . Per non parlare del titolare inadeguato al ruolo che svolge !!! Questo sarebbe un buon albergo???? A giulianova c' è di meglio !!!! Allo stesso prezzo bevande incluse e tanta cortesia . Esperienza da dimenticare.!!!

Perfekter Urlaub!

Horst Müller
12-2-2011

Der Service war besser als im 5-Serne Hotel. Das Personal war immer freundlich und hilfsbereit. Das Zimmer war sehr sauber und geschmackvoll eingerichtet.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tiziana in Giulianova, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tiziana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tiziana scoort een 4 uit 10 op basis van 2 reviews.