Hotel Don Juan

HotelWeer vandaag27°19°

We hebben een aantal aanbieders voor Don Juan voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Don Juan in het Nederlands

Heerlijk hotel

Peter en Silvia
9-5-2017

Heerlijk hotel met leuk eettentje op het strand. Jammer van de extra verhuur van bedjes op het strand maar wel een heerlijke vakantie gehad!!

Een fantastisch hotel

L.J.van Beek
22-6-2009

Dit hotel biedt een grandioze service. De kamers zijn top. Onze kamer had prachtig uitzicht op zee. We sliepen op een topklasse bed en de badkamer was met jaccuzzi.

ook een LCD tv ontbrak niet. Het ontbijt was gewoon goed. De service aan de receptie en aan de hotelbar was uitstekend en zeer dienstbaar aan de gasten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Don Juan in Giulianova, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Don Juan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.