Hotel Susanna Degli Ulivi

Kleine hotelsWeer vandaag20°12°

We hebben een aantal aanbieders voor Susanna Degli Ulivi voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Susanna Degli Ulivi in het Nederlands

Prima hotel, op mooie plek gelegen

Barbro_smit
16-7-2011

+ aardige eigenaren

+ lekker eten

+ goede welness voorzieningen (bepaalde onderdelen moeten wel apart betaald worden)

+ prachtig uitzicht

- airconditioning wordt elke ochtend rond 8.00u uitgeschakeld, je moet dan vragen of hij weer aan kan (wat dan wel altijd meteen gedaan wordt).

- schoonmaak begint rond 8.00u 's morgens met (redelijk luidruchtig) schoonmaken. Uitslapen is dus door deze beide redenen lastig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Susanna Degli Ulivi in Colonnella, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Susanna Degli Ulivi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.