Appartement Casa Cologna

Met vrienden

Puur genieten!

Renee Gransier
17-9-2018

Het uitzicht vanaf Casa Cologna is puur genieten! Er is een heerlijk zwembad en het appartement is prima en schoon. Eigenaars Jet en Tieno doen er alles aan om je een fijn verblijf te bezorgen. Als je wilt kun je uitgebreid ontbijten. Daarnaast kookt Jet enkele avonden in de week, wat verrukkelijk én gezellig is. Casa Cologna ligt heel centraal en er zijn veel mogelijkheden om er op uit te gaan. Een auto is wel een must. Je kunt naar het strand, wandelen of toeren in de bergen en er zijn mooie oude stadjes om te bezichtigen. We kijken terug op een fantastische week. Een echte aanrader!

Genieten op een heerlijke plek

Fam Megens
5-9-2018

Kleinschalig maar van alle gemakken voorzien. Prachtig Panorama. Binnen 15 min. op het strand.

Una vacanza da ricordare

Francesco
3-9-2018

het is een plek die je hart binnendringt. Zoveel rust, kalmte en ontspanning. Het landschap is fantastisch en de zee heel dichtbij. Ik hoop terug te komen.

Helemaal TOP!

Natascha
27-8-2018

Onze eerste kennismaking met de streek Abruzzo. En mede door ons verblijf bij Casa Cologna smaakt dat zeker naar meer. Prima onderkomen, goede bedden, schoon en de gastvrijheid van Jet en Tieno hebben ons een verblijf tot een succes gemaakt. Broodjesservice, regelmatig schone handdoeken, lekker zwembad, uurtje waterpolo met de andere gasten, een pizza-avondje en mee-eten hebben onze vakantie bij Casa Cologna tot een succes gemaakt! Casa Cologna is een absolute aanrader!

fantastisch

Joey, Jil en Semm
23-8-2018

Mooie accommodatie, met alle gemakken voorzien. Airco, mooi sanitair, goede bedden en een goede keuken. En dan dat uitzicht in 1 woord geweldig, zowel van uit het appartement als vanuit het heerlijke zwembad. Je komt hier echt tot rust.

Jet en Tieno zijn twee lieve mensen die heel veel van de streek afweten, dus tips genoeg voor een uitje.

Heerlijke plek, voor herhaling vatbaar

Evelien
23-8-2018

Prachtige ligging, fijn appartement, geweldig gastvrije gastheer en gastvrouw, lekker zwembad. Erg leuk en lekker zijn ook de gezamenlijke maaltijden waar je 3× per week aan kunt deelnemen. Omgeving is prachtig, binnen 10 min zit je aan zee en binnen 45 min in het hooggebergte.

Geweldig!

Nijmeijer
18-8-2018

We hebben genoten.we waren met twee gezinnen met jonge kinderen. Die zich prima hebben vermaakt. Mooie locatie en omgeving . lekker gezwommen in het zwembad en met de auto op pad de bergen in, na het strand en een nationaal park. Tieno en jet konden ons veel vertellen over de omgeving en hebben ons prima geholpen met oplossing voor nieuwe banden bij een lokale garage. Top service.

Maar ook de kinderen waren gek met jullie. De piza avond. Ze mochten zelf een piza maken. spelen met de honden. Beache volleyballen met verschillende gasten op het strand. Kortom goed verzorgd we hebben genoten van onze vakantie.

We komen graag een keer terug!

E. Swinkels
16-8-2018

Hebben heerlijke relaxte vakantie gehad. Jet en Tieno zijn erg gastvrij en behulpzaam, de omgeving is mooi en afwisselend. Onze kids hebben zich prima vermaakt in het heerlijke zwembad.

Perfecto!

Armand en Sonja
3-8-2018

Heerlijke twee weken in de Abruzzen gehad met 2 kinderen. Accommodatie is erg goed, aan alles wordt gedacht en weinig tot niets ontbreekt. Zwembad is erg mooi en schoon, huisjes goed in orde. Op de kamer een oven, mogelijkheid tot koken, Nespresso apparaat of gewoon op de Italiaanse manier koffie zetten. Ook is er twee keer per week de mogelijkheid te eten voor een leuk bedrag bij de locatie zelf (pizza, bbq of een lekkere Italiaanse maaltijd). Jet en Tino dank hiervoor, de kinderen hebben zich ook heel erg goed vermaakt.

Lokaal strand ook erg leuk, binnen 15 minuten te bereiken. In de maand juli was het altijd mogelijk te parkeren (op het weekend na).

Hou wel rekening dat je voor het bezoeken van de bergen, fort etc. dat je ongeveer 1 tot 1.5 uur uit moet trekken.

+ Erg mooie en verzorgde accommodatie.

+ De gastvrouw en gastheer zijn erg vriendelijk en toegankelijk.

+ Zowel het gemak van de zee als de bergen in de nabije omgeving.

- Met kinderen niet op loopafstand van een leuk dorpje.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casa Cologna in Cologna Paese, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casa Cologna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.