Appartement Casa Cologna

Appartement Casa Cologna
9,2

60 reviews over Appartement Casa Cologna in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

+ Erg mooie en verzorgde accommodatie.

+ De gastvrouw en gastheer zijn erg vriendelijk en toegankelijk.

+ Zowel het gemak van de zee als de bergen in de nabije omgeving.

- Met kinderen niet op loopafstand van een leuk dorpje.

Heerlijk en ontspannen.

Timo Schouten
8-7-2018

De ligging is werkelijk prachtig.Onze studio voldeed aan alle verwachtingen met een prachtig dakterras.

De gastvrijheid van Jet en Tieno was fantastisch. Wat een warme mensen!

Een woord voor ons is genoeg, TOP

Gino en Marina
26-6-2018

Wij hebben ons dertig jarig huwelijk gevierd, samen met onze kinderen,klein kinderen en een paar zeer goede vrienden.

De uitbaters van Casa Cologna waren zeer vriendelijk en hebben er voor gezorgd dat iedereen het naar zijn zin heeft gehad en niets te kort is gekomen.

Mede door hun tomeloze inzet en geduld.

Zelfs mochten wij ook met hun hulp zelf pizza s maken in hun prachtige steen oven.

Wat ook niet vergeten mag worden is het prachtige uitzicht, wat nooit verveelt.

Malou van de Laar
24-6-2018

Geweldige b&b, heerlijk eten en een prachtige omgeving met uitzicht op de bergen en op de zee, wat wil je nog meer. Mooie oude stadjes om te bezoeken.

Voor natuurliefhebbers een aanrader, vlindertjes, vuurvliegjes,bijzondere torren en vogels maar ook veel soorten wilde orchideeën en aparte planten en bomen. Echt een aanrader.

Prima, aanbevolen!

F van Baardwijk
14-6-2018

Mooi appartement, geheel voorzien van alle wenselijke voorzieningen op een prachtige locatie! Bovendien goede en gastvrije voorzieningen voor drankjes en vers brood!

Fantastisch en voor herhaling vatbaar.

Fam van de Voort
6-6-2018

Bij wandeltochten zorgen voor goede wandelschoenen.

Klein puntje, kastruimte voor kleding is beperkt. Wij misten toch het hanggedeelte.

Brabantse gastvrijheid op een schitterende locatie

Ruben en Ilze
6-6-2018

We verbleven begin Juni 5 dagen op Casa Cologna en maakten gebruik van het zgn. 'wijnvat'; een prima slaapgelegenheid voor max. 4 personen. Het heeft een eigen terras met buiten keuken en voldoende privacy. De accommodatie is voorzien van airco. Benodigde keukengerei aanwezig, evenals handdoeken en opgemaakte bedden. Op het terrein zijn verder o.a. een zwembad met daaromheen voldoende ligstoelen en een ruim opgezette gemeenschappelijke ruimte. Hier is tegen geringe betaling drinken te verkrijgen en er zijn verse broodjes te bestellen. Tieno en Jet doen er alles aan om je een echt vakantiegevoel te geven. Wij hebben genoten van zelf pizza's bakken in de grote steenoven en Jet heeft een avond een traditioneel menu geserveerd. Het geheel is prachtig gelegen, met een schitterend uitzicht. We kregen goede tips over wat er te doen is in de omgeving. Kortom; echt vakantie!

een echte Topper 😊

Pascalle de Brouwer
20-5-2018

Het is een geweldige locatie, in een klein dorp met een prachtig uitzicht op de bergen. Gastvrouw en Gastheer doen hun uitereste best om het de gasten naar hun zin te maken. appartementen studio,s het is allemaal even mooi.

De zee is binnen 20 minuten goed te rijden.

fijn verblijf, prachtig uitzicht

Marielle
19-5-2018

Alles was tiptop in orde. Netjes, compleet en verzorgd. Mooie locatie, dichtbij de zee en uitzicht op de bergen. Goed ontbijt en heerlijke pizza's uit eigen oven.

Schitterende locatie

Judith
17-5-2018

Genoten van een week bij Jet en Tieno. Mooie appartementen, grote tuin met heerlijke zitjes en een prachtig uitzicht. Een locatie waar je echt tot rust kunt komen, want 'niets moet en niksen mag'.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casa Cologna in Cologna Paese, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casa Cologna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Casa Cologna scoort een 9.19 uit 10 op basis van 60 reviews.