Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

120 Reviews over Casa Cologna

• 9Jasper Bremer23-08-2022

Heerlijke locatie, goede sfeer, mooie omgeving

Wij zaten met 3 personen in Mare e Monte, dus dat was wel lekker ruim. Appartementen zijn prima verzorgd, goede bedden, prima sanitair. Er is de mogelijkheid om 3 keer per week gezamenlijk te eten, waarbij Jet en Tieno een heerlijke maaltijd verzorgen. Waren bij ons zeer gezellige avonden ! Zwembad is ook heerlijk met een prachtig uitzicht. In de omgeving zit je met 15m op het strand en met 1 uurtje in de bergen. Ambruzze is nog niet erg toeristisch. Veel verschillende dorpjes en activiteiten te bezoeken. Oftewel een heerlijke lokatie voor een fantastische Italie vakantie !

• 10Mike, Chantal, Romy en Lindsey16-08-2022

Aanrader om terug naar toe te gaan.

Heerlijk verbleven in Appartement Ascoli Piceno met het mooie dakterras. Wij hebben genoten van de accommodatie, de omgeving, maar vooral jullie gastvrijheid en tips. Een echte aanrader om naar toe te gaan en mis dan vooral de pizza avond niet!

• 10Bas van den Broek11-08-2022

Geweldige accommodatie

Appartementen zijn af. Ze zijn van alle gemakken voorzien. Gratis airco onder voorwaarden. Geen probleem overigens. Schoon zwembad, groot genoeg. Prachtige uitzichten. En er wordt meerdere keren per week prima gekookt. Fijn dat er een duidelijk afvalstation is, zelfs die zorg word je ontnomen.

• 9Jan en Nelly18-06-2022

Fantastisch verblijf, we komen zeker terug.

Mooi appartement met een fantastisch uitzicht. Het appartement is goed ingericht, erg schoon en heel gezellig. Jet en Tieno zijn geweldige hostes die je goede informatie kunnen geven over de omgeving.

• 9Fer en Hennie15-06-2022

Alles was top!

Prachtige locatie, van het uitzicht krijg je nooit genoeg. Mooi appartement met groot eigen terras, waarvan je aan alle kanten een prachtig uitzicht. En niet in de laatste plaats, Jet en Tieno. Hartelijke mensen, kregen een warm welkom en goede tips. Ons verblijf was eigenlijk veel te kort!

• 10Tessa29-05-2022

Geweldige plek

Fantastisch uitzicht met meerdere plekken buiten je eigen appartement om te ontspannen. Alles ziet er netjes en verzorgd uit. De appartementen hebben alle voorzieningen en zijn erg schoon. De eigenaren zijn enorm gastvrij en boeken graag activiteiten/restaurants in de buurt voor je. De pizza avond is een echte aanrader. Pure ontspanning!

Jet, Eigenaar, 31-05-2022

Grazie mille ;)

• 8Wendy15-05-2022

Geniet van het mooiste uitzicht & de gastvrijheid

Ontbijten met uitzicht op de bergen, wandelen door de heuvels met uitzicht op zee… Wij hebben genoten bij Casa Cologna en van de omgeving. En wat een gastvrijheid! Onze dochters (7) mochten mee de honden uitlaten, hebben gezwommen in het prachtige zwembad en er waren voldoende speelactiviteiten. Er is genoeg te zien in de omgeving en het strand van Pineto is een aanrader. Het was nog heerlijk rustig eind april maar het weer was al zonnig en warm. Wij hebben genoten!

• 8Natuur

Jet, Eigenaar, 31-05-2022

Grazie mille :)

• 10Fam. Zuidhoorn30-08-2021

Fantastische plek met een fijne gastvrouw en -heer

Dit jaar verbleven wij voor de derde keer bij Casa Cologna. Normaal zoeken we ieder jaar een andere plek, maar vanwege de fijne ervaringen bij Jet en Tieno, en vanwege COVID, brachten wij onze zomervakantie nu voor het derde jaar op rij bij CC door. J&T zijn samen een (h)echt team. Dat merk je de hele week door aan van alles (3-gangen diner, pizza-avond, broodjes-service, reserveren restaurants, schoonhouden zwembad en appartementen, etc.). Het loopt allemaal op rolletjes... Zij kennen de omgeving / provincie inmiddels erg goed en geven graag tips over uitstapjes, markten, restaurants, dorpjes en steden, de natuur (watervallen, wandelroutes, ...), etc. Erg handig. Daarbij nooit opdringerig. Als gast ontbreekt het je aan niets. Het is niet voor niets dat er steeds meer "herhaal-bezoekers" komen.

• 10Ruimte
  • 10Nienke28-08-2021

Pareltje!

Hele fijne plek! Wij stonden op de enige kampeerplek en hadden een prachtig uitzicht! Tieno en Jet zijn hele lieve aardige mensen! Niets is teveel! Ze helpen je met tips om de prachtige regio te ontdekken. Zo krijg je bv een speld per whatsapp zodat je met google maps de plek makkelijk kan vinden. Heerlijk gegeten op de camping. Erg fijn zwembad! Echt genoten hier. Er waren totaal 6-7 gezinnen, onze kinderen vonden goed aansluiting met de andere kinderen die er waren.

• 10Ruimte
  • 10Roel Roos10-08-2021

Fantastico!

Casa Cologna: een oase van rust, gezelligheid en prachtige vergezichten!De eerste ervaring met Abruzzo hebben wij fantastisch gevonden en niet in de laatste plaats door de uitstekende locatie waar we verbleven. De eigenaren Jet en Tieno zijn uitstekende gast'heren' die er voor je zijn als je vragen hebt, graag bereidt zijn je mooie routes, plekjes en de betere restaurantjes aan te bevelen maar je ook alle rust en ruimte geven om een heerlijke vakantie te hebben op Casa Cologna. De studio Chieti was heerlijk ruim, goed schoon en, met de mogelijkheid van gebruik van de airco, lekker koel. Het zwembad is heerlijk en de uitzichten vanaf Casa Cologna zijn adembenemend mooi! Contacten met de andere gasten gingen vanzelf, door de leuke pizza-avond of andere maaltijd-avond die Jet en Tieno meermalen per week voor je willen verzorgen. Kortweg: Een heerlijke locatie vanwaar je mooie dagtochten kunt maken maar ook weer heel graag terugkomt!

Appartement Casa Cologna info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Afstand in meters

• Stadscentrum1 km