Appartement
9,2

76 reviews over Appartement Casa Cologna in het Nederlands

Een echte aanrader voor een ongedwongen verblijf.

Patricia, Anita, Twan,
21-10-2018

We hebben genoten van de gastvrijheid, ongedwongen sfeer, heerlijk zwembad, prachtige ligging (uitzicht, authentiek Italië, ligging tussen bergen en kust (ca 10 min), lekker eten en lekkere wijn.

Fantastisch.

Joke,
18-10-2018

We hebben een heerlijke vakantie gehad. De gastvrouw Jet en gastheer Tieno waren top. Het ontbijt was elke morgen goed verzorgd dit was een optie. Had je vragen je werd meteen geholpen. Echt een aanrader. Een mooi natuurlijke omgeving.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Prachtig

Carine van der Veen,
2-10-2018

Mooi appartement van alle gemakken voorzien. Prachtige omgeving en heel mooi uitzicht. Hartelijke ontvangst door Jet & Tieno met een lekker drankje en hapje. Hele fijne mensen. We konden broodjes bestellen en deze lagen fijn iedere morgen op onze buitentafel klaar. Wij hebben genoten.

Heerlijk!

Fam. Burger,
30-9-2018

We hadden een heerlijke week bij Jet en Tieno in appartement Chieti. Appartement van alle gemakken voorzien, schoon, prima bed, ruime badkamer, keuken met grote koelkast met vriesgedeelte en espressomachine. Fijn zwembad en een fijn lounge-terras. Op bestelling werden rond een uur of 8 lekkere warme broodjes gebracht. Jet heeft een heerlijk diner gemaakt waar we met Jet, Tieno en andere gasten van hebben genoten. Ook de pizza avond was een succes. Heel gezellige avonden.

Wij gaan deze plek zeker aanbevelen!

Ruud En Marij Verkroost,
29-9-2018

Prachtig verblijf, goede bedden, gastvrij onthaal, lekker eten, goed zwembad en een hele mooie omgeving.

Gereisd met vrienden in september 2018

Zeker voor herhaling vatbaar!

Mevr. N.,
25-9-2018

Heerlijke agriturismo! Super aardige gastheer en gastvrouw. Heel leuk met de kinderen. We hebben ontzettend genoten van het zwembad met prachtig uitzicht! Het appartement was prima. Frisse, moderne inrichting. De airco was erg fijn. Bedden waren ook prima. Douche was heerlijk ruim. Het enige wat ik kan bedenken wat minder was, is het piepkleine keukentje met weinig aanrecht/ werkruimte om te koken. Maar dat mocht de pret niet drukken.

Hebben nog bieslook, kerstomaatjes, basilicum uit eigen tuin mogen gebruiken. Top!

Het appartement L'Aquila (op de 1e verdieping) heeft wel een terras buiten maar niet direct bij je voordeur. Dat vonden we iets minder.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Zeker een aanrader

Mieke Molenaar,
24-9-2018

Wij hebben een geweldige vakantie gehad. Het appartementen compex ligt op een ontzettende mooie locatie. Prachtig uitzicht, van alle faciliteiten voorzien (zwembad, ligbedjes, speelgelegenheid voor kinderen etc). Een geweldige gemeenschappelijke gezellige ruimte voor een evt. ontbijt, diner en koffiefaciliteiten. In deze ruimte kan men allerlei bladen, boeken en informatie over de streek vinden. De streek daar is prachtig, een pracht strand met ontzettende mooie lange boulevard, voor de wandellaars en hardlopers onder ons en heerlijke verse viszaken / eettentjes. Boodschappenwinkels met grote assortimenten. Vele mooie dorpjes.

Jet en Tieno zorgden er samen voor dat je aan niets ontbrak, schone bedden, handdoeken, wc papier, 2x maal per week een gezamenlijke maaltijd (als men daarbij wilde aanschuiven) en altijd raad en advies.

Het enigste wat wij jammer vonden was dat je wel een auto nodig had om uiteten te gaan.

Puur genieten!

Renee Gransier,
17-9-2018

Het uitzicht vanaf Casa Cologna is puur genieten! Er is een heerlijk zwembad en het appartement is prima en schoon. Eigenaars Jet en Tieno doen er alles aan om je een fijn verblijf te bezorgen. Als je wilt kun je uitgebreid ontbijten. Daarnaast kookt Jet enkele avonden in de week, wat verrukkelijk én gezellig is. Casa Cologna ligt heel centraal en er zijn veel mogelijkheden om er op uit te gaan. Een auto is wel een must. Je kunt naar het strand, wandelen of toeren in de bergen en er zijn mooie oude stadjes om te bezichtigen. We kijken terug op een fantastische week. Een echte aanrader!

Gereisd met vrienden in september 2018

Genieten op een heerlijke plek

Fam Megens,
5-9-2018

Kleinschalig maar van alle gemakken voorzien. Prachtig Panorama. Binnen 15 min. op het strand.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Una vacanza da ricordare

Francesco,
3-9-2018

het is een plek die je hart binnendringt. Zoveel rust, kalmte en ontspanning. Het landschap is fantastisch en de zee heel dichtbij. Ik hoop terug te komen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casa Cologna in Cologna Paese, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casa Cologna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.