Bed and Breakfast Casa La Farfalla Bianca

Review geschreven door Paul en Rianne

WOW wat een GASTVRIJHEID

Paul en Rianne
20-8-2017

Hier is het echt genieten en relaxen in alle geuren en kleuren die je je kan voorstellen.

Waar je helemaal jezelf mag en kan zijn. Aan niets ontbreekt je. Goed bed, lekkere douche, heerlijk verzorgd ontbijt, prachtig uitzicht over de wijnvelden en bergen van de Abruzzo. Onvergetelijke restaurants met specialiteiten waar je nooit genoeg van kan krijgen en een overweldigende unieke natuurpracht waar je ogen te kort gaat komen om de beleving vast te leggen. Kortom, voor ieder wat wils maar wellicht het meest belangrijke...Ilona en John!

Ze dragen de B&B met heel veel zorg en plezier, daar waar de GAST-VRIJHEID hoog in het vaandel staat en als een heel warm welkom bij je binnenkomt.

Voor de bella Italia liefhebber een onvergetelijke ervaring!