Bed and Breakfast Casa La Farfalla Bianca

Bed and Breakfast Casa La Farfalla Bianca

9.5Fenomenaal

Italië, Abruzzo, Canosa Sannita

9.5Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Casa La Farfalla Bianca voor je op een rij gezet:

BedAndBreakfast info

• Kinderopvang
Meer bedandbreakfast info

12 reviews over Bed and Breakfast Casa La Farfalla Bianca

• 2019
    9Lex en Martine02-08-2019

Prachtige locatie in een schitterende streek!

Prachtige B&B op een schitterende locatie. Rustig gelegen, mooie en schone kamer. Heerlijk ontbijt. John en Ilona zijn erg gastvrij en behulpzaam, ze geven goede tips qua uitjes in de omgeving en lekkere restaurantjes om te gaan eten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Emil Florisse10-06-2019

Geweldig tot rust komen, genieten van de omgeving

We (twee vrienden) hebben een autoreis naar Italië gepland met als eindbestemming Abruzzo, met name Casa la Farfalla Bianca. Startende in Eindhoven hebben we de mooie Brennero route genomen, langs de oostkust naar Pescara om vervolgens landinwaarts naar de prachtige wijn- en olijfvelden van Abruzzo te bezoeken.

Eenmaal aangekomen worden we warm onthaalt door de gastheer en gastvrouw van de Casa. Na een rondleiding proosten we met een heerlijk glas eigen, lokale wijn.

Daarna wijzen ze ons de allermooiste plekjes van de streek die we kunnen bezoeken. In de komende dagen bezoeken we deze bijzonder mooie en rustgevende locaties en genieten van elk uitzicht en wandeling.

Helaas hebben we maar drie nachten kunnen verblijven en hervatten daarna onze reis. We gaan volgend jaar zeker nog eens terug en verblijven dan een volledige week in het huis van de witte vlinder...

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 2018
    10Marlies en Jan14-10-2018

het was voor ons een perfecte locatie.

De bed en breakfast is heel landelijk gelegen tussen de wijnranken en olijfbomen. De eigenaren weten precies de leuke plekjes en restaurants te vinden. Onze kamer was prima en van alle comfort voorzien met een prachtig uitzicht op de bergen.

Gereisd met partner in september 2018

• 9Fam.Weel09-08-2018

Geweldige week gehad!!

Heerlijke vakantie gehad bij deze b&b in Abruzzo! Prachtige omgeving, mooie ligging, heerlijke ontbijtjes en de eigenaren John&Ilona stippelen dagelijks een route/bezienswaardigheden voor je uit. Hele fijne mensen, kortom aanrader!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

9Kayleigh & Jeroen29-08-2017

Ontspanning, rust, natuur

Wij hebben een heerlijke ontspannen week gehad bij lieve John, Ilona, Luna en de beestjes. Iedere ochtend werden wij verwend met een heerlijk ontbijt, waar we in de tuin van konden genieten. Vervolgens kregen we tips voor mooie routes en bezienswaardigheden, die voor ons uitgestippeld werden. De eetavondjes zijn heerlijk en gezellig, maar tips voor restaurantjes in de buurt zijn altijd te krijgen. De massage van Ilona, op een prachtig plekje, is een dikke aanrader als je extra ontspanning en tijd voor jezelf zoekt.

Wij hebben ons hart verpand aan het mooie Abruzzo en aan Casa La Farfalla Bianca.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9Paul en Rianne20-08-2017

WOW wat een GASTVRIJHEID

Hier is het echt genieten en relaxen in alle geuren en kleuren die je je kan voorstellen.

Waar je helemaal jezelf mag en kan zijn. Aan niets ontbreekt je. Goed bed, lekkere douche, heerlijk verzorgd ontbijt, prachtig uitzicht over de wijnvelden en bergen van de Abruzzo. Onvergetelijke restaurants met specialiteiten waar je nooit genoeg van kan krijgen en een overweldigende unieke natuurpracht waar je ogen te kort gaat komen om de beleving vast te leggen. Kortom, voor ieder wat wils maar wellicht het meest belangrijke...Ilona en John! Ze dragen de B&B met heel veel zorg en plezier, daar waar de GAST-VRIJHEID hoog in het vaandel staat en als een heel warm welkom bij je binnenkomt. Voor de bella Italia liefhebber een onvergetelijke ervaring!

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9Ankie21-07-2017

Een mooi stukje Italië, waar nog genoeg valt te ontdekken. De B&B ligt te midden van dit prachtig groen. Van wijnhuizen tot een prachtig zandstrand alles is op rijafstand. De gastvrijheid bij de B&B is top; je voelt je thuis en ontspannen! Wij komen zeker nog eens terug.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

• 9kristine17-12-2016

prachtig!

we hebben genoten van ons verblijf in casa la farfalla bianca! De kamers zijn top, lekkere bedden, goede douche. En overal om je heen la dolce vita: wijngaarden, de bergen in de verte, heerlijk gezwommen in zee.. John en Ilona doen alles om je het naar de zin te maken, we komen graag terug!

Gereisd met partner in juli 2016

• 9D. Kestens15-12-2016

Sereniteit tussen de prachtige wijnvelden

Een prachtige locatie ergens tussen de wijnvelden van dit mooie gebied. Wij hebben echt genoten van de gastvrijheid van dit mooie stel Loontje en John. De kamers zijn mooi gerestaureerd en geven een luxe uitstraling, de bedden liggen heerlijk zacht. Casa La Farfalla Bianca is een bezoek meer dan waard. Wij willen zeker graag nog een keer terugkomen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 9Danielle Moerman01-10-2016

Mooiste plekje waar weer ooit geweest zijn!

Midden in de wijngaarden en tussen de olijfbomen ligt deze prachtige b&b. Door de hartelijke ontvangst van John en Ilona voelt het zeker meteen als thuiskomen. De kamers zijn prachtig en het ontbijt heerlijk, zeker op zondag weet je niet wat je meemaakt...zo lekker. Je kan in deze streek alle kanten op, bergen, zee (van zandstrand tot alleen in een baai op kiezelstrand), sprookjesachtige dorpjes en Rome is ook goed te doen. Hier is Italië nog echt Italië zoals het is, overal heerlijke restaurants, Italiaanse vriendelijkheid en echt rust te vinden als je dat zoekt. Wij kunnen deze streek en zeker deze b&b met fantastische eigenaars zeker aanbevelen bij iedereen!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Bed and Breakfast Casa La Farfalla Bianca info