Bed and Breakfast Casa Speranza

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Casa Speranza

3 reviews over Bed and Breakfast Casa Speranza in het Nederlands

B&B waar gastvrijheid hoog in het vaandel staat

Mildred en Marcel
22-6-2015

Wij zijn 4 nachten in Casa Speranza geweest. De eigenaren, Danny en Sonja, zijn 2 geweldige mensen die weten wat gastvrijheid is. We hebben genoten van de prachtige locatie, het heerlijke eten en de fijne kamer. Iedere ochtend kregen we een heerlijk gevarieerd ontbijt. Het was in één woord Top!! We komen hier zeker terug.

Fantastische plek

jetty
20-6-2015

Casa Speranza is een verademing om te verblijven. Het is meer zoals "thuiskomen". Je verblijft in prachtige kamers waar alles aanwezig is wat je nodig hebt. Je word er op je wenken bediend door zeer vriendelijke Belgische uitbaters. Zij luisteren ook nog eens goed naar eventuele suggesties van de gasten en passen die toe waar nodig. Kortom, voor een kort maar zeker ook voor een langer verblijf een echte aanrader. Vermits je niet in de eerste lijn aan zee bent kan je bij hen ook scooters huren tegen een aantrekkelijke prijs om toch van zon en zee te kunnen genieten. Wij gaan zeker nog eens terug.

Gezellige Bed and Breakfast

Daniel
26-10-2014

Gelegen op een mooie heuvel, rustig en met uitzicht op zee. Als klant wordt je vriendelijk ontvangen met een drankje en hapje.

Het ontbijt is erg uitgebreid. Als klant heb je ook de mogelijkheid om iets te drinken aan de bar en kan je 's avonds mee genieten van de huiselijke keuken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa Speranza in Atri, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa Speranza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.