Hotel Medi Garden Resort

ItaliëAbruzzoAlba Adriatica

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Medi Garden Resort voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 4 reviews
+21/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.8FantastischScore uit 4 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

4 Reviews over Medi Garden Resort

• 8Conny14-06-2014

rustig hotel

Op doorreis naar het zuiden kwamen in Alba Adriatica terecht op zoek naar een overnachtingsadres. Hotel Medi Garden Resort is rustig gelegen in een zijstraat van de boulevard. Er is een parkeergarage bij voor de auto en ook nog een kleine parking. Onze kamer was modern ingericht en vanaf het balkon hadden we uitzicht op zee. De badkamer is modern en van alle gemakken voorzien. Boven in het hotel is het restaurant en op het dak een mooi zwembad met ligstoelen en een panoramisch uitzicht naar zee. Het ontbijt is italiaans met zoete broodjes maar er is ook beschuit, yoghurt, sap en fruit. En de koffie komt vers uit het apparaat naar keuze. Dus een prima start van de dag wat dat betreft. Wij vinden het hotel zeker een aanrader!

• 7Adriane27-08-2012

Plek is perfect maar...

zoals gezegd de plek is super, vlakbij het strand, schone accomedatie, medew aardig en behulpzaam, kamer sober maar goed en schoon. Ontbijt isrima maar het avondeten naar onze mening matig ( wel hele vriendelijke obers). De bedden zijn slecht, de vering is zeer voelbaar, de slaapbank in de woonkamer is ook erg slecht, het stapelbed is een metalen uittrek stapelbed hier hebben wij ons niet aangewaagd lijkt ons levens gevaarlijk. Wij waren met ons vijven en hadden dus ook deze 6e plek gelukkig niet nodig.Bijbehorende strandclub barbanera is geweldig ( heerlijk eten, schoon, aardige en goede bediening, schoon strand).

• 10jessi28-07-2012

Super!!

Ruime gerenoveerde appartementen! Vriendelijk personeel, super locatie en mooi zwembad.Ik zou hier zeker terug gaan. Mss een klein minpuntje, het ontbijt mocht een beetje uitgebreider.

• 10marco e anna04-07-2011

bellissimo weekend

hotel stupendo bellissima struttura accogliente..... ottima cucina... piscina panoramica.. siamo appena tornati e vorremmo essere ancora là...consigliamo a tutti quelli che vogliono passare qualche giorno di relax...

Hotel Medi Garden Resort info

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar