Abbateggio

Reviews over Abbateggio

Erg goed.

Mark,
    2-12-2017

Mooi uitzicht, ruime parkeergelegenheid en kamer was prima in orde. Mensen uiterst professioneel en vriendelijk. Weg er naartoe is wat steil en hobbelig, vooral de eerste keer.

Gereisd met partner in september 2017

Geweldig!! Rust, ruimte en prachtige omgeving.

Marjolein Verhoeven,
    8-7-2017

We hebben hier anderhalve week doorgebracht: de planning was 1 week, maar al na 2 dagen besloten we zo lang mogelijk te blijven: het huisje is mooi, ruim, goed ingericht, schoon, en belangrijk voor lange Nederlanders: een groot, lang en heerlijk bed. Totale stilte maar winkels toch op 10 minuten rijden en 's avonds koel in de warme zomers. De omgeving is prachtig en een paradijs voor wandelaars ( van 1.9 km familiewandeling tot 3-daagse trektochten- voor ieder wat wils). Alle kaarten en informatie zijn aanwezig en de eigenaars zijn vriendelijk, behulpzaam maar niet opdringerig. Je mag eten uit de moestuin en de jam is van jet huis. We wonen in Italie, en dit is tot nu toe het meest ontspannen en beste landelijke onderkomen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

fantastisch huis

sandra,
    10-5-2010

Ik ben hier in november geweest een weekje en in een woord geweldig wat een heerlijk huis en wat een prachtigie omgeving.

Geweldig als je van wandelen houdt en natuur. Ook erg leuk voor mensen die willen schilderen, prachtige plekken.

En wij hadden ook geluk met het weer in november was het echt super prachtig weer.

Ik raad dit huis zeker aan wij komen hier zeker nog eens terug

Gereisd met partner in november 2009

De locatie was SUPER

Juliette ,
    28-2-2008

De locatie was SUPER. Het ligt boven op een heuvel dus prachtig uitzicht. De eigenaresse, Emilia was zeer vriendelijk en runt met passie haar eco albergo. De kamer: ruim en authentiek ingericht met heerlijke ruime badkamer. Er zijn ook appartementen aanwezig dus ideaal voor gezinnen met kinderen. De sfeer is zeer Italiaans, er zijn bijna geen buitenlanders in dit gebied en Emilia kookt zelf Italiaanse gerechten s avonds. Het was echt genieten!

Gereisd met vrienden in februari 2008
Abbateggio scoort een 9 uit 10, op basis van 5 reviews