accommodaties Italië met aan zee

Reviews over accommodaties in Italië

Fantastische ervaring

Karina,
    1-12-2018

Fantastisch goede camping. Het sanitair en zwembad en ook de hele camping zijn brandschoon.

Geweldig schone mooie en grote camping

Bianca Van der Voort-Sullot,
    1-12-2018

Dit is een super schone en mooie camping. Er zijn meerdere zwembaden waardoor er altijd wel een bedje vrij is om te liggen. De omgeving is ook erg mooi wij zijn dan ook bijna iedere avond erop uit getrokken.

Wat voor mij erg belangrijk is zijn de sanitaire voorzieningen deze zijn nieuw en schoon. Er zijn restaurants een supermarkt en een winkel met badmode. Staanplaatsen zijn goed en groot genoeg.

Uitstekende camping

Kejan,
    30-11-2018

Mooie camping. Ideaal voor meivakantie omdat het dan niet helemaal vol zit.

Mooie zwembaden, goed restaurant (Alfredo), heerlijk ijs. Grote supermarkt van Conad op camping. Vergeleken met Conad in Venturina is het ene artikel duurder, het andere goedkoper. Het loont niet om hiervoor naar Venturina te rijden omdat je de besparing aan benzinekosten kwijt bent.

In de omgeving is wél genoeg te doen. Zie mijn tips bij tabje Tips.

Op onze 3e vakantiedag werd de camping overspoeld door 3000 studenten. Hier is al flink over geschreven. Op deze website staat dat iedereen vooraf wist dat dit zou gebeuren. Dat is niet waar: wij zijn niet op de hoogte gebracht. Onze touroperator gaf ook aan niets te weten toen we hierover belden. Gelukkig hebben zowel de touroperator als Park Albatros onze klachten super opgelost. Daarom gaan we zeker nog eens terug in een meivakantie.

Gezellig!

Ad de Kort,
    25-11-2018

Mooie camping, gezellig en super personeel. Prachtige omgeving.

Heerlijke vakantie gehad zonder zorgen.

Daimy,
    22-11-2018

Mooi verblijf, prima ontbijt lunch en diner. Op loopafstand van het centrum castelsardo hier vind je ook een klein strandje waar je lekker kan liggen. Met een bus kan je naar omliggende plaatsjes. Leuke eettentjes en koffie tentjes.