Italië

Reviews over accommodaties in Italië

Prachtig!

O.M,
    15-3-2019

Geweldig plek, heerlijk genieten met kinderen! Mooie dorpen en steden dicht bij met de Auto! Heerlijk gegeten in het restaurant en zeer vriendelijke personeel.

Alleen veel muggen helaas..

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

Leuke week in Pedraladda

FM,
    25-2-2019

Prachtig stadje op 5 minuten lopen met winkels en restaurantjes. Kasteel op de berg is zeer de moeite waard! Bushalte bij hotel stopt ook bij het kasteel want het is een flinke klim...

Wij hadden geen huurauto, voor een weekje prima. Ben je er langer zou ik meer willen zien/doen.

Mooie ruime fam.kamer, lekker gevarieerd eten en mooi zwembad, soms wat sport en spel voor wie wil. Leuke bar met terrassen. Kleine leuke rotsstrandjes met Italianen op loopafstand en azur blauwe zee. Grotere zandstranden kwartiertje met de bus goed te doen in volgend dorpje.

Kleine min puntjes....Ruim 1 uur transfertijd, heeeeel veel Nederlanders, wat vaker schone handdoeken zou fijn zijn, Wifi rijkt helaas niet tot de hotelkamers en niet heel veel wandelnatuur in de buurt.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Pracht camping !

Johan,
    2-2-2019

Prachtige camping, schoon en goed onderhouden. Ruime XL plaatsen zeker een aanrader. Als je aan de hegkant van de XL plaatsen staat heb je de zon 's avonds er tegenover heb je 's ochtends de zon en s middags de schaduw. Mooi zwembad, heerlijk warm water, restaurant met heerlijke afhaalpizza's. Je steekt de straat over en je bent bij het strand van het Caldonazzomeer met een aantal prima restaurants en terassen. In juni was het niet overvol maar gezellig vooral in het weekend. Begin juni in de avond wat onweersbuitjes gehad. In de omgeving kan je door het dal fietsen en langs het meer of naar Levico Therme meer. Weinig hoogteverschil om te fietsen. Wandelen in de bergen en heuvels rondom de camping gaat prima, goed aangegeven routes langs soms restanten van forten van WO I. Met de trein naar Trento ( je bent er zo) en Rovereto en Venetie. Venetië ben je wel lang onderweg (minstens 3,5 uur en erg druk).

Rovereto zeer de moeite waard !

Gereisd met partner in juni 2018

Super vakantie gehad.

Fam. O,
    25-1-2019

Leuke camping. Oogt gezellig. Zwembaden genoeg en genoeg ruimte. De staanplaatsen waren wel heel klein, niet wat we geboekt hadden. We hadden ook geboekt met water aanvoer, maar dat zat er niet bij. Ook niet gemist eerlijk gezegd. Auto's mochten op bepaalde tijden niet op de camping, maar was duidelijk dat de Italianen werden voorgetrokken. Veel geluidsoverlast vanaf 6.00, maar dit is denk ik afhankelijk van pech hebben. Toiletten maakten zich vanzelf schoon, dus hygiëne was echt super. In de omgeving genoeg marktjes om te bezoeken in de avond en perfecte ligging. Personeel was super behulpzaam, animatie was top en het eten was lekker.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Mega Camping . Super locatie aan het meer.

Klomp,
    24-1-2019

Grote camping. Maar merk je eigenlijk weinig van. Als je echt een rustzoeker bent moet je hier niet zijn. wij hadden een plek nabij het strandje. Betaal je wel wat meer voor maar is het wel waard. We hadden ook de boot mee. Prima service van de camping als je er naar vraagt helpen ze ook je boot in en uit het water. Dat laatste hadden we zeker hulp bij nodig aangezien het water wat was gezakt. Als je een boot meeneemt regel wel z.s.m een registratie. Dit heeft bij ons bijna vier dagen geduurd. Tegenwoordig moet dit gemaild worden maar je krijgt hier slecht reactie op. Advies vraag in NL al het registratieformulier aan bij de camping . `En mail dit alvast door. Je kan ook het formulier bij ze aanvragen nautica@provincia.verbania.it . Zwembad is leuk voor kleine kinderen voor de wat grotere wat saai. Wij hebben hier echt een top vakantie gehad. Als je goed uit eten wilt is stressa wel aan te raden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018