Hotel Nahsholim

We hebben een aantal aanbieders voor Nahsholim voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Nahsholim in het Nederlands

geweldige plaats voor rustzoekers

b j schaafsma
18-11-2009

De accommodatie bestaat uit kleine bungalows met een terras. Je loopt in een paar minuten de zee in. Prachtig strand en erg rustig Ontbijtbuffet is uitstekend. De kamers zijn eenvoudig ingericht en niet groot. De sfeer is ontspannen. Een huurauto voor het maken van trips is wel nodig.

Gereisd Met partner in Mon Sep 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • RokenToegestaan

• Strand faciliteitenCatering aanwezig

• WifiGratis
  • Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee, Strijkijzer

• Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceBeperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nahsholim in Zichron Ya'aqov, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nahsholim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.