Hostel Tiberias

Hostel
Kleine hotelsWeer vandaag28°21°

We hebben een aantal aanbieders voor Tiberias voor je op een rij gezet:

1 review over Hostel Tiberias in het Nederlands

Alleenreizend

Eenvoudig maar clean

christophe_zutterman
28-3-2016

Heel eenvoudige hostel. Zeer rustig ook, want Tiberias is nu ook niet de plaats in Israël waar iedereeen per se naar toe wil gaan.

Er is airco op de kamers en het personeel is er heel erg vriendelijk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Tiberias in Tiberias, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Tiberias zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.