Bed & Breakfast Shaar Hagolan

IsraëlIsraëlTiberias

We hebben een aantal aanbieders voor Bed & Breakfast Shaar Hagolan voor je op een rij gezet:

7.7GoedScore uit 3 reviews

7.7GoedScore uit 3 reviews

Bed & Breakfast info

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast infoTonen op kaart

3 Reviews over Shaar Hagolan

• 8sepoenie21-01-2013

Leuke kibbutz

Mooie ruime bungalows met tv. Mooie douche. Prima ontbijtbuffet (warme broodjes, jam, gebakken eieren etc). Eetzaal niet zo gezellig. Er is overdekt zwembad bij, maar wij vonden dat water niet zo fris (het leek alsof de arbeiders er rechtstreeks vanaf hun werk insprongen), maar het was wel een groot zwembad. Kibbutz ligt wel behoorlijk afgelegen. We moesten erg zoeken.

• 8dianevos24-08-2011

Fantastische plek

Deze kibboets is net een bungalowpark met luxe bungalows(2etages voor elk twee persoonswoning),mooie exotische tuin met ook cactussen en vogels en vlinders, groot overdekt zwembad, grote eet kantine en zeer uitgebreid ontbijt en dinerbuffet , leuke rondleiding over dit boerenbedrijf(veeteelt en groente,e.d.) 1 minpunten is dat er s avonds niks te beleven is daarvoor moet je echter voor naar de stad Tiberias.

• 7Eric en Rita04-06-2010

Bijzonder om te verblijven

Kamers zijn goed. Ontbijt ook. Avondeten en aparte ruimte wat minder van kwaliteit. Toelichting op kibbutzleven zeer boeiend.

Bed & Breakfast Shaar Hagolan info

Facilities

• AirconditioningBeschikbaar

Room facilities

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij