Bed and Breakfast Sagi Farm Moshav Ramat

Bed and Breakfast Sagi Farm Moshav Ramat

10Fenomenaal

Israël, Israël, Tiberias

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Sagi Farm Moshav Ramat?

10Fenomenaal

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info
    Tonen op kaart

2 reviews over Bed and Breakfast Sagi Farm Moshav Ramat

• 10patrickje7309-05-2011

Toplocatie aan het meer van Tiberias

Sagi Farm is de vijfsterrren-top locatie aan het meer van Tiberias. Vriendelijke eigenaren, die je graag verder helpen met waardevolle tips etc. Zeer schoon, goed onderhouden, uitstekend ontbijt, prive-bubbelbad, zwembad, hot-tub

Gereisd met jonge kinderen in april 2011

0 tips over Bed and Breakfast Sagi Farm Moshav Ramat