Hotel Golan

Hotel Golan
9,6

5 reviews over Hotel Golan in het Nederlands

Met vrienden

mooi hotel prachtig uitzicht aanrader

familie uitje
30-5-2016

alles!!! eten was super personeel erg behulpzaam

Mooi hotel. Prachtige ligging.

Ina
26-5-2013

Het is een mooi hotel en het uitzicht op het meer van Tiberias is prachtig.

Vriendelijk personeel. Gastvrij.

Het eten is heerlijk!

Kamers zijn prima. Schoon en netjes.

Prachtig hotel op een geweldige plek

F. Geerts
18-5-2010

Het hotel ligt prachtig met uitzicht over het meer van Tiberias. Beschikt over een mooi, niet verwarmd, zwembad. Het eten in buffetvorm is zeer gevarieerd en erg lekker. Kamers goed uitgerust met luxe badkamer. Kortom een goed hotel

prima

sjaak en annie
28-3-2010

prachtig hotel aan de rand van het meer mooi uitzicht. kamers goed zeer moderne badkamer zeker een aanrader klasse.

Super hotel met uitzicht over het meer

Albrecht
18-8-2009

Het Golan hotel is prima geoutilleerd en voorziet in een behoefte. De ligging is uitstekend aan het meer van Tiberias. Het eten was zeer gevarieerd en voortreffelijk. Keuze genoeg. De kamers waren prima in orde

We hebben een aantal aanbieders voor Golan voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golan in Tiberias, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.